موفقیت و پیروزی در پروژه های اقتصادی مختلف نیازمند داشتن اطلاعات جامع و کارآمد از بازارهای تولیدی و خدماتی می باشد، تکنیک های طراحی و تدوین طرح توجیهی این امکان را برای سرمایه گذاران به ارمغان می آورند تا در پروژه های سودآور و تضمینی شرکت کنند و از بابت بازگشت سرمایه خود هیچ گونه استرسی نداشته باشند، البته امروزه با توجه به پیامدهای بسیار مثبتی که این گزارشات مالی  به همراه دارند، استفاده از طرح توجیهی به یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای کاهش ریسک های اقتصادی تبدیل شده است، که مانند یک راهنمای با تجربه فعالان اقتصادی را به سمت رشد اقتصادی راهنمایی می کند. قیمت طرح توجیهی  بسته به موارد بسیار زیادی از جمله نوع سرمایه گذاری، میزان اعتبارات لازم برای راه اندازی، تعداد سرمایه  گذاران و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، و این مبلغ در ابتدای پروژه از طریق کارشناسان مالی به صورت تقریبی محاسبه شده و به مشتریان اعلام می شود.

سرفصل های طرح توجیهی

از مهمترین سرفصل های طرح توجیهی که برمبنای آن شرکت های مشاوره و برنامه ریزی کار خود را آغاز می کنند، می توان به مقدمه، معرفی طرح، معرفی کارفرما، مشخص کردن روش سرمایه گذاری، تعداد سهامدارن، ارزش هر محصول، فرایند تولید و دوره بازگشت سرمایه و سوددهی اشاره کرد که البته در این میان به چالش ها و بحران های پیش روی مشتریان نیز اشاراتی می شود، که آگاهی های لازم را در خصوص موفقیت یا شکست پروژه های مختلف اقتصادی در اختیار افراد می گذارد. از مهمترین دلایل و مزایای استفاده از طرح توجیهی می توان به افزایش اعتماد به نفس کارفرمایان، کنترل و مدیریت ریسک های پروژه، جذب سرمایه گذار و گرفتن تسهیلات لازم از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری اشاره کرد.

انواع طرح توجیهی کسب و کار

هر زمینه کاری چالش ها و ریسک هایی را پیش رو دارد، که با توجه به پارامترهای بسیار زیادی از جمله موقعیت طرح، سرمایه گذاری اولیه، شرایط تولید و عرضه، روند تبلیغات و بسیاری موارد دیگر سنجیده می شود، و در پروژه های مشابه یا مختلف با تغییر داده های تغییر می کند، به همین منظور است که برای هر نوع فعالیت اقتصادی باید از یک طرح توجیهی کارآمد و حرفه ای استفاده کرد. شرکت های دانش بنیان به دلیل عرضه محصولات جدید و یا خدمات متفاوت از اصلی ترین مشتریان خرید طرح توجیهی می باشند، زیرا به دلیل تازه بودن خدمتشان در بازارهای سرمایه گذاری هنوز مشتریان خود را پیدا نکرده اند و آمار بسیار دقیقی از عرضه و تقاضا یا مقبولیت خدمات خود ندارند. در چنین شرایطی طرح توجیهی اقتصادی  به کمک آنان می آید، و با برسی بازار سرمایه گذاری و جمع آوری اطلاعات لازم این مجموعه های تولیدی و خدماتی را یاری می کند. از انواع طرح توجیهی کسب و کار در بازارهای سرمایه گذاری و تولید می توان به طرح توجیهی تولید گیاهان دارویی، طرح توجیهی پرورش شترمرغ، طرح توجیهی کاشت انغوزه، طرح توجیهی مجتمع فرهنگی ورزشی و صدها مورد دیگر را نام برد، که مراحل گردآوری و تدوین آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد. برای سفارش رنگ پودری الکترواستاتیکی به سایت مراجعه کنید. 

 اجرای طرح توجیهی ارزان قیمت

اجرای طرح توجیهی ارزان قیمت و باکیفیت در سالهای اخیر به دلیل نوسانات ارز و  بی ثباتی بازار به اوج خود رسیده است، و شرکت های بسیار زیادی در این زمینه فعالیت خودرا آغاز کرده اند، که از باسابقه ترین و معتبرترین آن ها می توان به گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا اشاره کرد، که با اجرای انواع طرح های مستند توجیهی در قالب هایی نظیر طرح توجیهی مصالح ساختمانی سبک، طرح توجیهی سنگ مصنوعی، طرح توجیهی پریفرم و غیره اشاره کرد، که هر کدام از آن ها بر پایه مطالعات بسیار دقیق و کارآمد و توسط یک تیم بسیار حرفه ای از حسابرسان، اقتصاددانان و کارشناسان سالن سرمایه گردآوری و تدوین شده اند و به راحتی می توان به آن ها استناد نمود، این پروژه ها را می توان به همراه صدها پروژه دیگر در سایت شرکت مطصا مشاهده کرد.

شرکت مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 718
نمایش همه
علاقه مندی ها ()