طرح توجیهی از جمله مطالعات امکانسنجی است که در زمینه های مختلف کاربرد دارد و نقش بسزایی بر روی میزان موفقیت پروژه ها دارد. در واقع با استفاده از ویژگی های طرح توجیهی که مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع در اختیار کارفرمایان و مجریان طرح های کوچک و بزرگ اقتصادی قرار می دهند، می توانند با بررسی دقیق اصول فنی و اقتصادی بهترین راهکار را برای راه اندازی پروژه و همچنین ادامۀ فعالیت در نظر گرفته شده مشخص نمایند. همانطور که می دانید روزانه در کشور پروژه های مختلفی در حال راه اندازی و شکل گیری هستند که نیاز به بررسی دقیق و استفاده از اجزای طرح توجیهی  می باشند، تا بدین وسیله بتوانند پیش از آغاز پروژه، میزان موفقیت پروژه را توسط افراد تحصیلکردۀ دانشگاهی محاسبه کنند.

شرکت مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع مطصا با گرد هم آوری افراد خبره و متخصص در زمینه های فنی، مهندسی و مدیریت اقتصادی قادر به ارائه خدمات طرح توجیهی به بینان گذاران و مؤسسات پروژه های کوچک و بزرگ در سراسر کشور می باشند.

ویژگی های طرح توجیهی

همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره شد، هر پروژه ای که برای راه اندازی آن سرمایه گذاری می شود، پیش از اجرای آن نیاز به پلن ریزی یا همان طرح ریزی جامع می باشد. در این طرح ریزی جامع به فاکتورهای مهمی چون میزان سرمایۀ اولیه، نوع فعالیت، نیاز بازار، مدت زمان اجرا، زمان شروع عملیات ساخت و ساز، میزان بودجۀ مورد نظر، میزان هزینه های مصرفی جانبی، هزینه های سرمایه گذاری، میزان سود کلی و خالص و ... بستگی دارد.

کاربرد طرح توجیهی تنها اختصاص به فعالیت کاری خاصی ندارد و در زمینه های مختلفی می توانید کاربرد اجزای طرح توجیهی را مشاهده نمائید. با توجه به هزینه های بالای راه اندازی یک کسب و کار در سطح کشور و همچنین بین المللی، استفاده از تخصص افراد مجرب و تحصیلکرده لازم و ضروری است. چرا که اجرای یک پروژه در زمینه های مختلف نیاز به بررسی دقیق دارد و ممکن است برخی از افراد تنها با داشتن سرمایۀ اولیه مایل به راه اندازی کسب و کار نو باشند. بدین وسیله انتخاب نادرست و سرمایه گذاری نادرست می تواند تمام زحمات فرد و تیم کاری را در مدت زمان کوتاهی به فنا دهد و نابود شود.

در نتیجه استفاده از خدمات طرح توجیهی که توسط شرکت های فنی و مهندسی مجرب در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته می شود، می تواند جلوی راه اندازی و سرمایه گذاری پروژه های ناموفق را پیش از اجرا بگیرند.

همانطور که گفته شد، مطالعۀ بازار، توجیه پذیری فنی و تجزیه و تحلیل مالی سه دسته بندی اصلی اجزای طرح توجیهی است که مطالعۀ امکان پذیری نیز نامیده می شود. در هر کدام از این گام ها، زوایای مختلف اجرای پروژه در نظر گرفته می شود و در نهایت با تهیۀ گزارش طرح توجیهی جامع، می توان میزان موفقیت اجرای پروژه را مشخص نمود. سپس مجریان و سرمایه گذاران با آسودگی خاطر می توانند سرمایه گذاری خود را برای احداث کسب و کار جدید و مورد نظر انجام دهند. برای سفارش طرح توجیهی کک از زغال سنگ به سایت این مرکز مراجعه کنید.

لذا شرکت مهندسی مطصا با داشتن امکانات لازم، قادر به ارائه گزارش طرح توجیهی کشاورزی، طرح توجیهی اقتصادی، طرح توجیهی صنعتی، طرح توجیهی دامپروری، طرح توجیهی گردشگری، طرح توجیهی خدماتی و غیره به عموم سرمایه گذاران می باشند. نیاز به ذکر است که برخی از شرکت ها اقدام به فروش طرح های توجیهی آماده می کنند. در واقع برخی از افراد که اطلاعات جامعی در زمینۀ فعالیت خاصی ندارند، می توانند از مزایای این امکان استفاده نمایند.

شرکت مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع مطصا به دلیل فعالیت حرفه ای چندین ساله در حوزۀ نگارش و اجرای طرح های توجیهی با رزومۀ کاری موفق می باشد.

 

شرکت مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 705
نمایش همه
علاقه مندی ها ()