شماره سیم کاربرد گسترده ای دارد که اختصاص به علامت گذاری سیم و کابل های برق، مخابرات و سایر مصارف دارد. با استفاده از شماره های سیم به سهولت می توان کابل ها را شناسایی نمود. از همان ابتدا تکنسین اجرای نقشه الکتریکال با استفاده از شماره های سیم اقدام به اجرای نصب کابل ها و سیم در داخل تابلو برق مطابق با لاجیک می نماید. به این ترتیب می توانند به میزان قابل توجهی از اشتباهات و اشکالات زمان انجام وایرینگ و تعمیرات و نگهداری سیستم برق رسانی جلوگیری نمود. با توجه به اینکه تعدد کابل هایی که در باکس برق و مخابرات به کار برده می شوند، عدم استفاده از آنها می تواند تشخیص صدمات و قطعی را مشکل سازد. بدین وسیله از همان ابتدای اجرای نقشۀ الکتریکال از انواع شماره سیم در رنگبندی های مختلف و منعطف استفاده می شود.

شرکت پارتکس سوئد در زمینۀ فروش تجهیزات سیستم کابل کشی و سیم کشی برق و مخابرات در تهران فعالیت می کند و به دلیل کابرد کلی که این تجهیزات دارد، فروش این تجهیزات را می توان در سراسر کشور مشاهده نمود.

فروش شماره های سیم

فروش شماره های سیم در سطح بین المللی صورت می گیرد و بر اساس استانداردهای بین المللی تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. شماره سیم تخت بسته PK، شماره های سیم بیضوی خام PO، شماره های سیم حلقوی بسته PA و شماره های شفاف PT برخی از انواع شماره سیم موجود در بازار می باشند که تکنسین های اجرای کابل کشی، متناسب با نیاز و استانداردهای بین المللی از این نوع شماره های سیم استفاده می کنند که بدین وسیله بتوانند شناسایی کابل ها را در زمان اضطراری برای تکنسین های مختلف راحت تر نمایند.

داشتن مقاومت بالا در برابر حرارت بالا و گرما و همچنین داشتن انعطاف از جمله موارد مهمی هستند که هنگام خرید شماره های سیم باید نسبت به آنها توجه داشته باشید. همانطور که می دانید به دلیل حجم بالایی از کابل ها که در داخل باکس قرار گرفته می شود و میزان فشار و جریان باری که از سیم ها عبور می کند، احتمال گرم شدن و جریان کشیدن سیم های برق وجود خواهد داشت. در نتیجه باید از شماره های سیم عایق نسبت به حرارت و رطوبت استفاده شود که مقاومت بالایی نسبت به گرما داشته باشند. به همین دلیل برای ساخت شماره های سیم از جنس PVC استفاده می شود که خواص گرید نرم و رنگبندی های مختلف چون زرد و مشکی دارد. البته شماره های سیم با رنگبندی های دیگر نیز تولید و به کار برده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید از وب سایت رسمی شرکت پارتکس سوئد دیدن نمائید و متناسب با نیاز و کاربرد خود از تجهیزات سیم کشی مناسب استفاده نمائید.

قیمت شماره سیم

قیمت خرید شماره سیم مانند خرید شماره سیم  PCA به کیفیت و رنگبندی های آن بستگی دارد. با توجه به اهمیت کابرد شماره های سیم هنگام عملیات طراحی و اجرای نقشه الکتریکال، داشتن انعطاف و مقاوم بالا در برابر حرارت بالا از مهمترین ویژگی های شماره های سیم محسوب می شود. تکنسین اجرای جدول نقشه سیم کشی با آگاهی داشتن نسبت به رعایت نکات استاندارد هنگام پیاده سازی نقشه کابل کشی می تواند به سایر تکنسین های تعمیرکار کمک کند که بتوانند با سرعت عمل بالایی عملیات عیب یابی را انجام دهند و اختلالات به وجود آمده را در مدت زمان کوتاهی و دقت بالا انجام دهند.

شرکت پارتکس سوئد چندین سال است که به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ تأمین و پخش انواع شماره سیم و سایر تجهیزات کابل کشی با کیفیت عالی و قیمت ارزان در سراسر کشور فعالیت می کند.

 شرکت پارتکس سوئد 

آدرس : تهران ، یزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان 35 متری گلستان (مخبری)، بعد از میدان عدل، پلاک 73،ساختمان فرشاد . واحد 1

تلفن : 46133264     تلفن همراه : 09101520068   

پست الكترونيك: info@partex.ir

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 664
نمایش همه
علاقه مندی ها ()