شماره سیم از دیگر تجهیزات الکتریکی است که با استفاده از آن به سهولت می توان کابل ها را علامت گذاری نمود. هدف از تولید و خرید شماره سیم، این است که بتوانند کابل ها و سیم های اتصالی را علامت گذاری نمایند. بدین وسیله افراد به راحتی می توانند کاربرد سیم را مشخص نمایند و به اشتباه قطع و وصل نکنند. در ابتدا نقشه الکتریکال، برقی ساختمان پیاده سازی می شود و سپس در محل اجرا می شود. برای آنکه بتوانند از اشتباهات رایج قطعی و یا تعمیرات و نگهداری سیستم اتصالات برق جلوگیری کنند، از شماره های سیم استفاده می کنند. با استفاده از این نشانه ها و شماره سیم به راحتی می توان کابل ها را به وسیلۀ حروف و ارقام علامت گذاری نمود و بدین وسیله تکنسین مونتاژ سیم و کابل کشی با سرعت بیشتری می تواند عملیات تعمیرات و قطع و وصل نمودن کابل های ساختمان را انجام دهد.

فروشگاه اینترنتی آ اس آ مارکینگ به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در حوزۀ فروش تجهیزات جانبی الکتریکی چون انواع شماره سیم، شماره کابل، شماره استنلس استیل، شماره تجهیزات، پرینتر سیم و کابل و سایر لوازم جانبی مرتبط در این حیطه می باشد.

فروش شماره سیم

با توجه به کاربرد قابل توجهی که شماره های سیم و کابل در این حوزه دارد، فروش سیم توانسته به تکنسین های برق کمک شایانی در انتخاب و شناسایی سیم های برق و سایر مصارف دهد. در واقع هدف از طراحی و ساخت این کالا، همین است که بتوان کابل ها و سیم ها را علامت گذاری کرد و بدین وسیله سرعت تعمیر و شناسایی سیم های برق و شبکه را راحت تر از قبل نمود.

همانطور که می دانید به دلیل تعدد به کار گیری کابل و سیم های متعدد برای عملیات برق کشی ساختمان، تلفن و شبکه های محلی بیش از پیش نیاز به خرید سیم شماره و کاربرد آنها برای نامگذاری و علامت گذاری کاربرد سیم ها و کابل ها مشهود است.

شماره سیم حلقوی بسته PA، شماره سیم تخت بسته PK، شماره سیم بیضوی خام PO و شماره سیم شفاف PT برخی از انواع شماره سیم موجود در بازار می باشد که متناسب با کارایی که دارند، از جنس PVC تولید می شود که انعطاف پذیری بالایی داشته باشند و نسبت به حرارت و گرما مقاومت بالایی داشته باشند. از این رو می توان متناسب با نیاز از انواع شماره سیم برای علامت گذاری کابل ها و سیم استفاده نمود. بدین وسیله به سهولت می توان مسیرهای مونتاژ را کنترل نمود. توجه به این نکته و کاربرد شماره های سیم باعث شده تا تکنسین و تعمیرکار بتواند کابل آسیب دیده را تشخیص داده و در نتیجۀ آن سرعت تعمیرات اتاق برق ساده تر می شود.

خرید و فروش شماره سیم و فروش شماره سیم تک کاراکتر  تنها اختصاص به کشور ما ندارد و در سطح بین المللی به کار برده می شود و دارای یک سری استانداردهای از پیش تعیین شده می باشد. در واقع تولید شماره سیم و انتخاب رنگبندی شماره های سیم بر اساس استاندارهای بین المللی است و بدین وسیله راحت تر می توان نوع سیم ها را تشخیص داد، علاوه بر آنکه امنیت سیم کشی تابلوهای برق، مخابرات و سایر مصارف افزایش پیدا خواهد کرد.

قیمت شماره سیم نیز متناسب با مدل و جنس تشکیل دهندۀ شماره های سیم مشخص می شود. از این رو متناسب با نیاز می توانید انواع شماره سیم ارزان خریداری نمائید، البته به دلایل امنیتی باید کیفیت بالایی داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی آ اس آ مارکینگ چندین سال است که از فعالیت حرفه ای آن می گذرد و توانسته در حوزۀ فروش تجهیزات سیم کشی فعالیت کند.

فروشگاه آ اس آ مارکینگ

ایمیل : info@asamarking.com

خط مستقیم فروش: 88528627-021

تلفن همراه : 09056821525

"پیام رسان واتساپ فعال است "

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 666
نمایش همه
علاقه مندی ها ()