فرش ماشینی نسبت به فرش دستبافت دارای یک سری ویژگی های خاص می باشند که موجب جلب نظر خریداران شده است. فرش دستبافت به دلیل هزینه های جانبی و مدت زمانی که برای بافت آن صرف می شود، اکثر افراد از تمکن مالی برای خرید این نوع فرش نمی آیند. از زمانی که فرش ماشینی بافته شد و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته شد، مردم ترجیح دادند با قیمت ارزان، از مزایای فرش ماشینی برای پوشش کف منزل استفاده کنند.

فروشگاه اینترنتی کادو فرش مفتخر است با سال ها تلاش در حوزۀ فروش فرش، توانسته با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان خرید آنلاین انواع فرش ماشینی را برای متقاضیان خرید این محصول با قیمت ارزان، کیفیت بالا و به صورت گارانتی شده ایجاد کرده است.

خرید فرش ماشینی با تراکم بالا

از مهمترین ویژگی هایی که فرش ماشینی دارد، داشتن تنوع طرح، رنگبندی و انتخاب تراکم های مختلف هنگام بافت فرش می باشد. در واقع میزان تراکم فرش، نقش تعیین کننده ای در کیفیت، دوام و قیمت فرش ماشینی دارد. لذا تولیدکنندگان فرش ماشینی با تراکم های 700 شانه، 1000 شانه، 1200 شانه ، 1500 شانه به بالاتر انواع فرش ماشینی مشهد، فرش ماشینی کاشان، فرش ماشینی تبریز و غیره را تولید و روانۀ بازار می کنند.

در همین راستا فرش ماشینی را در ابعاد متنوع 4، 6، 9، 12 متری و همچنین سایزهای کوچکتر متناسب با فضای راهرو، تابلوفرش و همچنین قالیچه بافته و در دسترس مشتریان قرار داده است. از این رو افرادی که علاقه مند به خرید فرش برای قیمت های مختلف منزل هستند، می توانند از ویژگی های فرش ماشینی استفاده نموده و مناسب ترین طرح و ابعاد فرش را با قیمت ارزان خریداری نمایند که همخوانی با سبک و رنگبندی نمای دکوراسیون داخلی داشته باشد.

میزان تراکم فرش، تعداد گره های موجود در یک متر از عرض فرش تشکیل می دهد. از این رو هر چه میزان تراکم فرش ماشینی زیاد باشد، به طبع زیبایی طرح و نگار فرش بیش از پیش می شود و امکان بافت طرح های پیچیده و متنوع با رنگبندی های متعدد بیشتر می شود و زیبایی خاصی به نمای فرش ماشینی می دهد.

ویژگی بهترین فرش ماشینی

از مهمترین نکاتی که هنگام خرید فرش ماشینی بسیار حائز اهمیت است، نوع متریال به کار رفته در بافت فرش می باشد. معمولاً اکثر فرش های ماشینی با استفاده از الیاف مصنوعی چون نایلون، آکریلیک هیت ست، پلی استر، نخ پنبه ابریشمی، نخ پلی پیروپیلن، وسکوز، انواع نخ پشمی و ترکیبی از آنها بافته می شوند. به همین دلیل از کیفیت و دوام بالا برخوردار می باشند. در واقع فرش های ماشینی به دلیل داشتن الیاف مصنوعی که در برابر حرارت و گرما مقاومت بالایی دارد، هنگام قرار دادن ظروف داغ بر روی فرش، تغییر رنگی برای فرش ایجاد نمی شود. در ضمن بافت فرش های ماشینی بسیار نرم و ظریف است که حس لطافت خاصی به فرد می دهد و همواره از الیاف ضد حساسیت در بافت فرش ماشینی به کار برده می شود که ضرری برای کودکان نداشته باشد.

خرید فرش ماشینی با قیمت ارزان

با توجه به تنوع بالای این محصول در سراسر کشور، امکان خرید فرش ماشینی ارزان در شهر فرش در اندازه و تراکم مختلف برای عموم افراد فراهم می باشد. در ضمن امکان خرید فرش ماشینی با یک طرح در ابعاد و تراکم های مختلف برای شما مشتری گرامی فراهم می باشد. از این رو نیاز نیست نگران چند رنگ شدن فرش های کفپوش خانه باشید.

برای خرید انواع فرش ماشینی کم تراکم و پرتراکم در طرح های متنوع مدرن و کلاسیک می توانید از فروشگاه اینترنتی کادو فرش دیدن نمائید و با بهترین قیمت و گارانتی دار خریداری نمائید.

 فروشگاه اینترنتی کادو فرش 

آدرس : تهران ، شهرری ، باقرشهر ، خیابان موسی بن جعفر ، جنب اداره پست پلاک 422
ایمیل :info@kadofarsh.com

تلفن تماس : 54686-021

فکس : 55206630-021

همراه :  1158353-0919

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 622
نمایش همه
علاقه مندی ها ()