پروژکتور عکاسی جزء کاربردی ترین تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری است که بدون استفاده از آنها به هیچ عنوان نمی توان در محیط های سر پوشیده عکاسی حرفه ای انجام داد. با توجه به رونق کسب و کار استودیوهای عکاسی، بیش از پیش طراحی، ساخت و کاربرد پروژکتورهای عکاسی مشاهده می شود. به این ترتیب افرادی که علاقه مند به مشاغل عکاسی و فیلمبرداری در سطح مبتدی و حتی حرفه ای هستند، می توانند با قیمت مناسب، پروژکتور عکاسی مورد نظر خود را خریداری نمایند و متناسب با میزان نور موجود در فضا و همچنین سبک عکاسی و فیلمبرداری از ویژگی های پروژکتور عکاسی و فیلمبرداری برای ارتقاء کیفیت تصاویر استفاده نمایند.

فروش انواع پروژکتور عکاسی

در حال حاضر شرایط مناسبی برای خرید انواع پروژکتور و تجهیزات عکاسی برند داخلی و خارجی وجود دارد. از این رو علاقه مندان به عکاسی می توانند با بررسی شرایط موجود در استودیو، تجهیزات عکاسی با کیفیت و متنوعی را جهت تأمین نورپردازی عکاسی خریداری نمایند. همانطور که می دانید انواع دستگاه پروژکتور عکاسی تولید و در سطح بازار عرضه می شوند که در ادامۀ مقاله به برخی از آنها می پردازیم که بتواند راهنمای شما برای انتخاب بهتر تجهیزات نورپردازی عکاسی محسوب شود.

سافت باکس از جمله پرکاربردترین دستگاه های پروژکتور عکاسی است که امروزه در تجهیزات آتلیه می توانید مشاهده نمائید. شکل ظاهری این نوع پروژکتور به شکل مستطیل و یا مربعی است که از اباد بزرگ آن برای امور عکاسی پرتره، پرسنلی یا تمام قد استفاده می شود و رنگ داخل سافت باکس به رنگ طلایی، نقره ای و سفید است که ویژگی های خاص خود را دارند و عکاس پس از بررسی شرایط مختلف و تغییر موقعیت خود، بهترین عکس را با کیفیت بالا ثبت نماید.

پانتوگراف از دیگر پروژکتورهای عکاسی است که در اکثر کلاس های آموزش عکاسی به صورت آویزان از سقف مشاهده نمود. با بهره گیری از این نوع پروژکتور می توان نورپردازی یک پارچه ای را بوجود آورد که جایگزین سه پایه برای فلاش ها به کار می رود.

اکتاباکس نوع دیگری از پروژکتور سافت باکس می باشد که به شکل چند ضلعی یا همان هشت ضلعی طراحی می شوند که همانند سایر پروژکتورهای سافت باکس به منظور عکاسی پرتره و پرسنلی به کار برده می شوند.

طراحی خیمۀ نور به صورت تخصصی در زمینۀ عکاسی کاملاً متمرکز استودیویی ساخته شده است که کاربرد آن را می توانید در اکثر تجهیزات آتلیۀ عکاسی مشاهده نمائید. بیشترین کاربرد پروژکتور عکاسی خیمه نور برای امور تبلیغاتی و عکاسی صنعتی است که به شکل ظرف شیشه ای، بلوری و یا سفارل لعاب دار ساخته و نور سطوح داخل فضای عکاسی را منتشر می کند و تصاویر با کیفیتی را به عکاس تحویل می دهد.

زنبوری و شیدر نیز از دیگر تجهیزات عکاسی و جزء انواع پروژکتور عکاسی است که به منظور تعیین مسیر نور ساخته شده اند. پروژکتور عکاسی شیدر به شکل مستطیل طراحی شده است که دارای چهار لبۀ تاریک می باشد که امکان شکست نور را ساده تر می کند. بنابراین با ایجاد شکست نور به راحتی می توان شرایط مناسبی برای تشخیص بافت یک سوژه بوجود آورد که وضوح تصویر بالایی برخوردار باشد. خرید رینگ لایت را از طریق سایت انجام دهید.

کاسه بک گراند، کاسه استاندارد، چتر نور، خرطومی، فلاش و فون عکاسی نیز از دیگر تجهیزات لازم عکاسی و فیلمبرداری است که جزء دستگاه های نورپردازی یا همان پروژکتورها محسوب می شود.

همانطور که مشاهده می نمائید، انواع تجهیزات نورپردازی عکاسی و فیلمبرداری تولید و در دسترس عکاسان مبتدی و حرفه ای قرار گرفته است.

از این رو افرادی که قصد تجهیز کردن استودیو عکاسی و فیلمبرداری دارند، می توانند با قیمت ارزان، خرید پروژکتور عکاسی و فیلمبرداری را به صورت اینترنتی از فروشگاه فوکوس نگار انجام دهید.

 

 فروشگاه فوکوس نگار

آدرس :تهران  میدان امام خمینی، خیابان باب همایون ،خیابان صوراسرافیل، مرکزتجاری صوراسرافیل ، طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس"

 ارسال فوری کالا به سراسر ایران

☎️ تلفن تماس: 33945890-021

☎️ تلفن تماس: 33943165-021

پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 667
نمایش همه
علاقه مندی ها ()