فون عکاسی پارچه ای است که در عکاسی ها مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع فون به عنوان پس زمینه ی عکس ها به کار گرفته می شود که در انواع ساده و یا طرح دار مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش فون عکاسی 

فروشگاه های عرضه کننده ی تجهیزات عکاسی ، فون عکاسی را نیز به فروش می رساند. اندازه های فون عکاسی با یکدیگر متفاوت بوده زیرا سوژه ی مورد نظر می تواند در اندازه های مختلفی باشد و همین طور اگر می خواهید  از سوژه به طور تمام قد عکس بگیرید، باید از اندازه های بزرگتر فون عکاسی استفاده کنید. فروش انواع فون عکاسی در بهترین کیفیت و قیمت توسط فروشگاه فوکوس نگار به فروش می رسد و می توانید با مراجعه به سایت انواع فون های عکاسی و سایر تجهیزات عکاسی را به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

پارچه ی بافته شده

 این نوع فون عکاسی  از جنس کتان و برزنت و... تولید می شود که معمولا برای عکاسی هایی با زمینه ی تک رنگ مورد استفاده قرار می گیرد.

فون های پارچه ای بافته شده دارای انواع مات و براق می باشد که هر یک مناسب برای برخی از عکس ها می باشند.

فون های پارچه ای دارای دوام خوبی بوده و قابلیت شستشو دارد.

پارچه ی مخمل

فون های عکاسی در پارچه های مخملی نیز تولید می گردند که در جنس های ابریشم یا پشم و... می باشد. این نوع فون ها قیمت بالاتری به دلیل پارچه ی آن ها ، دارند.

فون عکاسی در نوع مخمل به سرعت کثیف می شود اما می توان آن را شست. البته فون عکاسی مخملی را باید در جنس های مرغوب تهیه کرد زیرا برخی از آن ها به مرور ، پرز هایشان از بین می رود.

فون عکاسی کاغذی

نوع کاغذی فون های عکاسی نیز از انواع رایج بوده و از نوع بدون درز بوده و می توان عکس های بسیار باکیفیتی را با استفاده از آن ، گرفت. اما این نوع از فون عکاسی دارای دوام کمی بوده و این نوع فون ها در طول های زیادی ساخته می شوند. این نوع فون تنوع زیادی دارند که در طرح های بسیار زیبا می توان آن ها را تهیه نمود.

فون عکاسی نقاشی یا اکلریک

این نوع فون ها توسط نقاشان کشیده می شود که همانند بومی است که می توان طرح های متنوعی را بر روی آن اجرا کرد. بر روی این فون ها می توان از رنگ های اکریلیک و یا رنگ روغن و گواش نیز استفاده کرد.

فون عکاسی شطرنجی

این نوع فون ها دارای الیافی هستند که جدا از هم می باشند. در واقع این فون ها از تکه هایی به دست می آیند که به هم اتصال می یابند. این فون ها دارای کیفیت بسیار خوبی هستند و می توان برای مواد مختلف از آن استفاده نمود. این فون ها در ابعاد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند، همین طور رنگ های مختلفی از آن استفاده می گردد. فروش کیت نور ثابت در این مجموعه به صورت اینترنتی انجام می گیرد.

فون عکاسی پرتابل

زمانی که می خواهید در فضای خارجی با استفاده ی از نور طبیعی عکاسی را انجام دهید همین طور  اگر بخواهید فون را به محل دیگری انتقال دهید می توانید از فون عکاسی پرتابل استفاده نمایید. این فون ها دارای نصب راحتی می باشند همین طور به راحتی می توان آن را جابجا نمود. این فون ها به حالت تا شده در می آیند و بدین ترتیب فضای بسیار کمی را می گیرند ، این فون های کوچک انتخاب خوبی برای افرادی است که فضای کمی در اختیار دارند. فروشگاه فوکوس نگار انواع تجهیزات عکاسی از جمله فون عکاسی را به فروش می رساند.

 

 فروشگاه فوکوس نگار

آدرس: تهران میدان امام خمینی ،خیابان باب همایون ،خیابان صوراسرافیل ، مرکزتجاری صوراسرافیل، طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس"

  ارسال فوری کالا به سراسر ایران

☎️ تلفن تماس: 33945890-021

☎️ تلفن تماس: 33943165-021

پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 665
نمایش همه
علاقه مندی ها ()