رینگ لایت ها نوار های حلقه ای هستند که دارای نورپردازی بوده و در بخش عکاسی بسیار پر کاربرد می باشد. امروزه از رینگ لایت برای بسیاری از موارد استفاده می گردد. نور های رینگی برای عکاسی های  پرتره، مدلینگ و تبلیغاتی استفاده ی بسیاری دارد ، همین طور در سالن های آرایشی نیز استفاده ی بسیاری از رینگ لایت را می توانیم مشاهده نماییم. نور ایجاد شده با استفاده از رینگ لایت بسیار یکنواخت بوده و دور دوربین قرار می گیرد. بنابراین سایه ای در زمان عکاسی بر سوژه قرار نخواهد گرفت. برند های مختلفی برای رینگ لایت وجود دارد که انتخاب یک رینگ لایت خوب و باکیفیت نیاز به دقت بالای دارد همین طور خرید از مراکز معتبر می تواند در انتخاب بهترین نوع رینگ لایت به شما کمک کند. نور ایجاد شده توسط رینگ لایت بسیار نرم و یکنواخت بوده و عکاسی بسیار جذاب تر خواهد بود. فروشگاه فوکوس نگار با خدمات دهی عالی خود توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید.

رینگ لایت چیست؟

 این وسیله همان طور که از نامش مشخص است، حلقه ای متشکل از نور می باشد. در واقع سطح این رینگ ها پوشیده شده از فلورسنت یا ال ای دی می باشد. نور ایجاد شده توسط رینگ لایت بسیار زیاد بوده و ال ای دی های به کار برده در آن تفاوت زیادی با ال ای دی های معمولی دارد. این وسیله در سایز های مختلفی تولید می شود و توسط فروشندگان تجهیزات عکاسی به فروش می رسند و شما با توجه به استفاده ای که دارید می توانید نوع مناسبی از آن را تهیه کنید، یعنی برای سوژه های کوچک می توان از سایز های کوچک این وسیله استفاده کرد و برای سوژه های بزرگ ، انواع بزگر تر ان را به کار برد. تفاوتی که با استفاده از رینگ لایت و یا بدون استفاده از آن ایجاد می شود بسیار زیاد بوده و در عکس های بدون استفاده از رینگ لایت شاهد افتادن سایه در عکس ها می باشیم و معمولا نور کافی برای عکاسی وجود ندارد اما با استفاده از رینگ لایت این مشکلات بر طرف می شود و می توان در هر مکانی حتی مکان های کم نور نیز با استفاده از رینگ لایت عکس های روشن و واضحی را گرفت.

این وسیله در قطر های مختلفی نیز به فروش می رسد و باید نوع مناسبی تهیه شود. برای تهیه ی تصاویری که باید واضح باشد و نیاز به دیدن جزئیات وجود دارد باید از رینگ لایت استفاده کرد. گرچه می توان نور محیط را در شرایطی بالا برد اما در تمامی مکان ها این قابلیت وجود نخواهد داشت و همین طور با استفاده از این وسیله می توان آن را به  راحتی به مکان های دیگر برد و همچنین به دلیل این که با استفاده از رینگ لایت ، نور حلقه ای در چشمان سوژه ایجاد می شود، می تواند بر جذابیت کار بیفزاید. برای خرید انواع پنل LED از طریق لینک ها اقدام نمایید.

از رینگ لایت طوری استفاده می شود که این حلقه ی نورای دور لنز قرار می گیرد تا از هر سمت نور را داشته باشیم و در عکاسی های حرفه ای از این وسیله استفاده ی بسیاری می شود. امروزه افراد بسیاری در زمینه های مختلف تبلیغاتی فعالیت دارند و انواع محصولات خود را به فروش می رسانند یا انواع هنر های خود از جمله آرایش و... را ثبت می کنند که برای این کار وجود یک رینگ لایت مناسب بسیار ضروری خواهد بود و عکاسی به کمک آن ، بسیار باکیفیت تر از عکاسی معمولی است. با استفاده از این وسیله می توان عکاسی یا فیلم برداری را انجام داد و رینگ لایت توسط پایه ای در مقابل دوربین و در دور تا دور لنز قرار می گیرد. فروشگاه فوکوس نگار از مراکز معتبر فروش رینگ لایت در کشورمان می باشد.

 فروشگاه فوکوس نگار

آدرس : تهران  میدان امام خمینی ، خیابان باب همایون ، خیابان صوراسرافیل ، مرکزتجاری صوراسرافیل ، طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس "

🚛  ارسال فوری کالا به سراسر ایران

☎️ تلفن تماس: 33945890-021

☎️ تلفن تماس: 33943165-021

📱پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

📱پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

📱پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 677
نمایش همه
علاقه مندی ها ()