شهر فرش به شهر کاشان اطلاق می شود که از تاریخچۀ طولانی برخوردار است. فرش از جمله هنرهای اصیل ایران است که شهرت جهانی دارد و از گوشه و کنار جهان، افراد زیادی خواستار خرید فرش های دستبافت و ماشینی ایران هستند. خرید فرش از شهر فرش های ماشینی اصیل ایرانی به فرد حس خوبی می دهد. با گذشت زمان و اختراع دستگاه های بافت فرش، انواع فرش ماشینی به صورت کارخانه ای تولید و به بازار عرضه شد. با توجه به قیمت ارزانی که فرش ماشینی دارد، اکثر افراد خرید فرش ماشینی را برای پوشش کف سالن پذیرایی و اتاق ها ترجیح می دهند. البته از نظر نقش و نگار نیز تنوع بالایی دارد و از کیفیت عالی برخوردار می باشند. به همین دلیل اکثر افراد با مراجعه به بهترین شهر فرش ، فرش ماشینی مورد پسند خود را با قیمت ارزان و طرح زیبا خریداری می کنند.

فروشگاه اینترنتی کادو فرش به صورت کاملاً حرفه ای در تهران، کسب و کار خود را توسعه داده و شرایط خرید اینترنتی انواع فرش ماشینی را در اندازه های مختلف برای مشتریان گرامی فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش تماس بگیرید.

شهر کاشان همچون تبریز، کرمان و یزد از جمله بهترین شهرهای فرش ایران زمین محسوب می شوند که از قدمتی طولانی برخوردار هستند و همچنان در سراسر کشور معروف می باشند. برای بافت فرش های ماشینی از الیافت طبیعی و مصنوعی به صورت ترکیبی استفاده می کنند که از کیفیت بالایی برخوردار باشند. معمولاً برای تولید بهترین فرش های ماشینی با کیفیت از نخ های معمولی استفاده نمی شود، بلکه اولویت استفاده از نخ های اکریلیک هیت ست، نخ پلی استر، نخ های نایلونی، پلی پیروپیلن و امثال آن می باشد.

از دیگر ویژگی های فرش ماشینی، عدم استفاده از تکرار سیلندر در نقشه های فرش می باشد. داشتن استحکام بالا و مقاومت در برابر حرارت، سایش و پارگی نیز به عنوان مزایای فرش های ماشینی بافته شده با ماشین آلات صنعتی مدرن و پیشرفته می باشد که تولیدکنندگان برای بافت انواع فرش با کیفیت از آن ها بهره می گیرند. تنوع محصولات شهرهای فرش بسیار است چون همواره تلاش می کنند که متناسب با نیاز مشتریان، انواع فرش ماشینی کاشان، مشهد و غیره را در اندازه و تراکم مختلف در دسترس مشتریان قرار دهند. مشهد نیز یکی دیگر از شهرهای فرش ایران است که تنوع نقش و نگارهای آن بسیار است و چشم هر بیننده ای را به خود جذب کرده است.

همانطور که می دانید در داخل کشور انواع شهر فرش ماشینی را می توان مشاهده نمود که هر کدام از آنها محصولات متنوعی از فرش های ماشینی شهرهای مختلف را برای فروش در معرض دید مشتریان قرار داده اند. از این رو خریداران راحت تر می توانند فرش مورد علاقۀ خود را با قیمت ارزان و طول عمر بالا و سبک های متنوع خریداری نمایند. رفتن به شهر کاشان که به عنوان شهر فرش در سراسر کشور شناخته شده است، می توانید تنوع محصولات فرش را مشاهده نمائید. برای اطلاع از فروش قالی از طریق لینک ها وارد سایت شوید.

امروزه شهرهای اینترنتی فرش ماشینی به افراد اجازه می دهد که بتوانند به سهولت و شرایط مکانی و زمانی، فرش مورد پسند خود را پس از مشاهدۀ سبک و طرح های مختلف و مقایسۀ مشخصات تولیدی و قیمت آنها، با بهترین قیمت و به همراه گارانتی شرکت خریداری نمایند. با توجه به قدمت شهر فرش ایران که شهر کاشان، مشهد و سایر شهرستان ها است، شهرت فرش دستبافت همچنان در سراسر جهان دیده می شود . به نحوی که می توان انواع فرش دستبافت ایرانی را در موزه ها و فرش ماشینی را در منازل مشاهده نمود.

فروشگاه اینترنتی کادو فرش از جمله شهر اینترنتی فرش است که امکان خرید آنلاین انواع فرش ماشینی را برای مشتریان فراهم کرده است.

 فروشگاه اینترنتی کادو فرش 

آدرس : تهران ، شهرری ، باقرشهر ، خیابان موسی بن جعفر ، جنب اداره پست پلاک 422
ایمیل :info@kadofarsh.com

تلفن تماس : 54686-021

فکس : 55206630-021

همراه :  1158353-0919

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 651
نمایش همه
علاقه مندی ها ()