موفقیت در بازارهای اقتصادی مشروط به داشتن اطلاعات کامل و جامع از روند عرضه و تقاضا، تعداد رقبای فعال، مشتریان بالقوه، موقعیت جغرافیایی پروژه، دسترسی به منابع و متریال مورد نیاز و بساری موارد دیگر است که در قالب طرح توجیهی اقتصادی در اختیار مشتریان قرار می گیرد، تا مسیر موفقیت و توسعه اقتصادی برای مشتریان هموار تر شود. طرح توجیهی  یک گزارش مالی بسیار معتبر می باشد که باید به دست افراد حرفه ای و خبره در این حوزه انجام شود، تا  در روند اجرایی پروژه ها با مشکلات جدیدتری مواجه نشد، و کاملا حساب شده گام های خود را در بازارهای سرمایه گذاری داخلی و خارجی برداشت، بی آنکه از چالش ها و تهدیدهای پیش رو کوچکترین نگرانی را متحمل شد. قیمت طرح توجیهی هم مانند تمامی مشاغل خدماتی با توجه به پارامترهای مختص به خود یعنی وسعت پروژه، ظرفیت اقتصادی، نحوه سرمایه گذاری، دارایی ها، مدت زمان انجام کار و بسیاری موارد دیگر در همان ابتدای کار و به صورت توافقی محاسبه و تعیین می شود.

مزایای طرح توجیهی

در طرح توجیهی تمامی جزئیات طرح از قبیل امکان سنجی اولیه، ظرفیت های سرمایه گذاری، ریسک های پروژه و مدت زمان سوددهی و موفقیت پروژه به صورت جزء به جزء مشخص شده است، و مشتریان می توانند با توجه به اطلاعاتی که در اختیار دارند به خوبی پروژه های اقتصادی خود را مدیریت نمایند. از مهمترین مزایای طرح توجیهی می توان به مشخص کردن درصد موفقیت و شکست پروژه و همین طور ابزاری برای گرفتن تسهیلات بانکی و اعتباری از مراکز مختلف اشاره کرد، این گزارشات علاوه بر  مزایای فوق به سهامداران و سرمایه گذاران این امکان را می دهد تا با اعتماد به نفس و انگیزه ای بسیار قوی در پیشبرد اهدافشان گام بردارند.

نمونه طرح توجیهی رایگان

شرکت های بسیار زیادی در زمینه مشاوره و ایجاد طرح توجیهی در حال فعالیت هستند، که سیاست ها متفاوتی را دنبال می کنند، اما هر کدام از آن ها در تلاش اند تا با ارائه بهترین پروژه های طرح توجیهی اعتبار بیشتری کسب نمایند، و علاقه و رضایت مشتریان را جلب کنند. در همین راستا با قرار دادن نمونه طرح توجیهی رایگان در وب سایت خود این امکان را به مشتریان می دهند تا با انواع طرح توجیهی اقتصادی و خدماتی آشنا شوند، و نسبت به استفاده از این خدمات ترغیب شوند. لازم به ذکر است که با توجه به تفاوت پروژه های اقتصادی از نظر نوع سرمایه گذاری، ظرفیت های پروژه، موقعیت و اقلیم آن، رقبای اصلی و مشتریان بالقوه در هر اقلیم برای هر نوع کسب و کاری لازم است از یک طرح توجیهی اختصاصی و ویژه استفاده شود، تا در روند اجرایی این خدمات مشکلی به وجود نیاید. از پرطرفدارترین نمونه های طرح توجیهی می توان به طرح توجیهی کاشت انغوره، طرح توجیهی پودر گوجه فرنگی، طرح توجیهی درب ضد سرقت ، طرح توجیهی گلوکز مایع و غیره اشاره کرد، که توسط کارشناسان حرفه ای مورد بررسی قرار می گیرند و درصد موفقیت و شکست آن ها مشخص می شود.

اجرای طرح توجیهی با مناسب ترین قیمت

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا از معتبرترین و باسابقه ترین مراکز تحقیقاتی در زمینه اجرای طرح توجیهی با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد، که تمامی پروژه های خود را مطابق با شرایط قرارداد و به صورت کاملا جامع در اختیار مشتریان قرار می دهد، این مجموعه معتبر متشکل از مجرب ترین حسابرسان، کارشناسان سالن سرمایه، اقتصاددانان و غیره می باشد که تمامی پروژه های خود را به صورت جزء به جزء مورد بررسی قرار می دهند، و نتایج آن را به صورت گزارشات مالی و در قالب جداول و نمودارها در اختیار مشتریانشان قرار می دهد. متقاضیان استفاده از انواع طرح توجیهی کسب و کار با مراجعه به سایت اینترنتی مطصا می توانند از تجارب و فعالیت های این مجموعه خوشنام اطلاعات کافی را کسب نمایند و در صورت تمایل پروژه های خود را با خیالی آسوده به این مراکز بسپارند.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 711
نمایش همه
علاقه مندی ها ()