ویژگی های کتونی ورزشی:

در این مقاله سعی داریم در مورد کتونی ورزشی صحبت کنیم. امروزه افرادی هستند که بسیار به ورزش علاقه مند می باشند. برخی برای سلامتی و تناسب اندام به رشته های ورزشی روی می آورند و برخی دیگر بنا به علاقه به گرایش های مختلف ورزشی به این سمت و سو سوق داده می شوند. برخی کاربران در منزل و برخی دیگر در باشگاه های ورزشی به انجام ورزش می پردازند.  حتی افرادی که در پارکها پیاده روی می‌کنند در واقع نوعی ورزش انجام می‌دهند. مسلما هر کاری تجهیزات لازم خود را لازم دارد. کتونی ورزشی نیز یکی از الزامات اولیه هر ورزشی می باشد. وقتی که شما از کتونی استفاده میکنید می ‌توانید از تاثیرات بالای آن در هنگام ورزش بهره مند شوید. اگر کتونی مورد استفاده شما در زمان ورزش از کیفیت خوبی برخوردار نباشد و یا اینکه مناسب ورزشی که انجام می‌دهید نباشد به مرور سبب بروز آسیب هایی برای شما می گردد. کتونی ورزشی مناسب کتونی است که از آسیب و فشار به تاندون ها و عضله های پا و همچنین انگشتان پا جلوگیری نماید و کاربرد در زمان استفاده از کتونی هیچ دردی در این قسمتها نداشته باشد. استفاده از کتونی مناسب در هنگام ورزش از آسیب مفاصل جلوگیری می نماید. در واقع کتونی ورزشی باید ویژگی های زیادی داشته باشد تا بتواند برای نتیجه مطلوب کاربران مورد استفاده قرار گیرد. از جمله ویژگی‌های خاص کتونی که برای ورزش های مختلف استفاده می شود می توان به نرمی آن اشاره نمود.

اگر قسمت داخلی کتونی نرم باشد از ایجاد خستگی در زمان استفاده جلوگیری می کند. همچنین کتونی که برای ورزش مورد استفاده قرار می گیرد باید بسیار راحت باشد چون معمولاً از این مدل کتونی برای تایم های طولانی که فرد مشغول ورزش می باشد استفاده می گردد. جنس کتونی نیز یکی از نکات مهم می باشد که کاربران باید به آن دقت نمایند. اگر کتونی منافذی برای نفوذ و خروج هوا نداشته باشد به مرور سبب عرق پا و همچنین ایجاد بوی بد در کفش می شود. امروزه در سرتاسر جهان برندهای مختلفی از جمله نایک ،آدیداس و .... تولیدکنندگان برتر انواع مختلف کتونی که در ورزشهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد می باشند. این برندها از مواد اولیه با کیفیت برای تولیدات خود استفاده می نمایند و در نتیجه قیمت نهایی این کتونی ها بسیار بالا میباشد و عموم مردم توانایی خرید ندارند. معمولا این مدل کتونی ها را افرادی که در میادین  ورزشی جزوه ورزشکاران محسوب می شوند بسیار بیشتر از مردم عادی خریداری می نمایند.

بررسی کتونی ورزشی زنانه پرفکت استپس:

استفاده از کتونی برای ورزش بسیار مورد توجه بانوان می باشد و امروزه بسیاری از بانوان برای جلوگیری از خستگی و آسیب های جسمانی معمولاً از انواع کتونی در زمان ورزش استفاده می نمایید. همچنین بانوان باردار نیز از کتونی ورزشی برای پیاده روی خود استفاده می کنند.  این مدل کتونی زنانه  چسبی می باشد کاربران می‌توانند در کمترین زمان کتونی را مورد استفاده قرار دهند. همچنین چسبی بودن این مدل کتونی خود یک مزیت برای بانوان باردار می باشد که بتوانند به راحتی مورد استفاده قرار دهد.  این مدل کتونی بسیار منحصر به فرد و خاص می باشد چون هم حالت اسپرت دارد و هم اینکه با لباس های مختلف قابل استفاده می باشد. خرید کتونی ریباک امروزه مورد توجه قرار گرفته است.

مدل این کتونی ورزشی کمک شایانی در بهبود راه رفتن کاربران می نماید. از جمله مهمترین نکات مدل کتونی سبک بودن آن می باشد. بنابراین در زمانی که شما از این کتونی استفاده می نمایید فشار زیادی به شما وارد نمیشود. جنس رویه این کتونی از پلی اورتان میباشد که سبب می شود هوا به خوبی به داخل کتونی نفوذ یابد و مانع از بوی بد شود. قسمت داخلی از جنس پارچه می باشد که بسیار نرم است. لژ این مدل کتونی از چند لایه پلی یورتان که روی هم قرار دارد می باشد. در واقع وجود این لژ ها مانع آسیب به ستون فقرات می شوند. جنس آخرین لایه بیرونی کفش از لاستیک می‌باشد که در زمان استفاده طولانی مدت از بین نرود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 542
نمایش همه
علاقه مندی ها ()