الپتیکال یا اسکی فضایی از جمله دستگاه های ورزشی هوازی می باشند که امروزه بسیار مورد توجه واقع شده است. در واقع اسکی فضایی دستگاهی ورزشی است که توانسته هم در ورزش و هم در پزشکی جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد. امروزه در باشگاه های ورزشی انواع تجهیزات ورزشی برای استفاده کاربران مهیا می باشد. اگر بخواهیم از نظر کم خطر بودن انواع مختلف دستگاه های ورزشی هوازی را با یکدیگر مقایسه کنیم الپتیکال رتبه اول را در این زمینه می ‌گیرد. برای استفاده از اسکی فضایی کافی است پاهای خود را بر روی دو پدال که بر روی این دستگاه تعبیه شدند قرار دهید و به انجام ورزش بپردازید. اسکی فضایی جزو ورزش های بی سر و صدا محسوب می شود به همین دلیل بسیاری از کاربران علاقه مند به خرید این وسیله ورزشی از فروشگاه هایپرجیم برای استفاده در محیط منازل خود هستند. از جمله نتایج خوبی که در زمان استفاده از الپتیکال بدست می آید فشاری است که به قلب وارد می شود. این فشار خود سبب بهبود فشار خون و تقویت عضله قلب می گردد و برای کاربرانی که مشکلات قلبی دارند کمک بسیار خوبی می باشد. برای رسیدن به نتایج بهتر باید حتماً تمرینات خود را به صورت اصولی و زیر نظر مربی انجام دهید تا بتوانید به نتیجه مطلوب برسید. یکی از ویژگی های مهم این دستگاه ورزشی هوازی درگیر کردن قسمت پایین تنه و قسمت بالا تنه در زمان ورزش می باشد. در واقع کاربران با استفاده از یک دستگاه کل بدن را مورد ورزش قرار می دهند. از دستگاه الپتیکال کاربری های مختلفی می شود. برخی از افراد برای کاهش وزن ، تقویت عضلات، چربی سوزی و....از این دستگاه استفاده می کنند و برخی دیگر نیز برای درمان بیماری های خود از این وسیله ورزشی استفاده می‌کنند تا بتوانند به بهبود برسند.

مقایسه سه مدل الپتیکال کیپ فیت:

کیپ فیت یکی از بهترین برند های تولید کننده تجهیزات ورزشی می باشد. این برند جزو با کیفیت ترین برند های چینی محسوب می شود. طراحی و مدل های با کیفیت این کمپانی توانسته خیلی زود در سراسر جهان مطرح گردد. تولیدات این برند هر کدام دارای ویژگی ها و قیمت های خاصی هستند که هر کدام از کاربران با توجه به هدف نهایی خود از خرید این مدل اسکی فضایی می توانند اقدام به خرید داشته باشند. در ادامه سعی داریم سه مدل از الپتیکال های تولیدی این برند را با یکدیگر مقایسه نماییم:

الپتیکال کیپ فیت ۶۵۰۱: این اسکی فضایی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. حداکثر وزنی که این دستگاه برای کاربران مورد استفاده قرار میگیرد ۱۰۰ کیلوگرم می باشد. از این مدل اسکی فضایی عموماً کاربران برای تناسب اندام استفاده می کنند. مانیتور این مدل بسیار اسکی فضایی از نوع ال سی دی دار است. یک مزیت خاص در مانیتور این مدل اسکی فضایی در مقایسه با مدل‌های دیگر اسکی فضایی وجود دارد، وجود اسکن بر روی مانیتور می باشد. همچنین مانیتور این دستگاه قابلیت نمایش سرعت، مسافت طی شده ،میزان کالری سوزانده شده و...را نیز دارد. انتقال نیرو در این مدل اسکی فضایی به وسیله تسمه صورت می گیرد. این دستگاه دارای یک سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد.

الپتیکال کیپ فیت ۷۷۴۵: این مدل اسکی فضایی قابلیت تنظیم سرعت را به صورت نمدی دارد. حداکثر تحمل وزن این مدل اسکی فضایی ۹۰ کیلوگرم می باشد. مانیتور ال سی دی دار بر روی این اسکی فضایی تعبیه شده که قابلیت نمایش میزان کالری سوزانده شده ،مسافت طی شده، ضربان قلب ،مدت زمان استفاده از دستگاه، اسکن و... را نیز دارد. این مدل اسکی فضایی نیز دارای یک سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. خرید الپتیکال باشگاهی را از فروشگاه هایپرجیم انجام دهید.

الپتیکال کیپ فیت ۷۷۵۲: این مدل اسکی فضایی تحمل وزن کاربران را تا ۱۰۰ کیلوگرم دارد. همچنین بر روی این مدل اسکی فضایی مانیتور ال سی دی دار تعبیه شده که فاکتورهای نظیر ضربان قلب، سرعت تمرین، انواع تمرین ،اسکن و... را نمایش می دهد. این مدل اسکی فضایی نیز دارای یکسال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش است‌‌.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 648
نمایش همه
علاقه مندی ها ()