انواع اسباب بازی پسرانه ساخت کمپانی های مختلف داخلی و خارجی متناسب با ویژگی های شخصیتی و اخلاقی کودکان طراحی شده است، تا کودکان با استفاده از آن ها به خوبی هیجانات و اضطراب های خود را تخلیه کنند، و احساس رضایت از بازی داشته باشند. بازی با اسباب بازی های تازه و جدید از مهمترین علاقه های کودکان است، هر کودکی تمایل دارد با اسباب بازی های تازه و مورد علاقه خود بازی کند و بیشترین درخواست های آن ها از والدینشان مربوط به خرید اسباب بازی پسرانه جدید  در مدل ها، رنگ ها و اندازه های مختلف می باشد. صنایه تولیدی اسباب بازی سازی در داخل و خارج از کشور همواره در تلاش هستند تا با طراحی انواع اسباب بازی پسرانه و دخترانه در تمامی رده های سنی این نیاز کودکان را به خوبی مرتفع نمایند، و همواره انتخاب های بسیار زیادی را برای ارائه به آن ها در اختیار والدین قرار دهند. انیمیشن های کارتونی و استفاده از انواع اسباب بازی هایی که کودکان داستان آن ها را می دانند مانند ماشین مک کویین، ربات بازلایتر، عروسک وودی و غیره برای آن ها بسیار جذاب و خوشایند می باشد، و می توان گفت این مسئله یکی از مهمترین مواردی است که کمپانی های اسباب بازی سازی از آن الهام می گیرند و در تلاش هستند محصولات خود را بر این مبنا عرضه کنند، تا سهم بیشتری از این بازار پر رونق کسب نمایند. قیمت انواع اسباب بازی پسرانه هم مانند تمامی کالاهای تولیدی متأثر از موارد بسیار زیادی از جمله نوع متریال مصرفی، کیفیت تولید، قابلیت های اسباب بازی مانند بردهای الکتریکی، برند سازنده و غیره محاسبه و تعیین می شود، و افراد می توانند با توجه به بودجه و توان خود مناسب ترین آن ها را انتخاب نمایند.

ویژگی های اسباب بازی پسرانه مناسب

از مهمترین ویژگی های اسباب بازی پسرانه مناسب می توان به کیفیت تولید این محصولات اشاره کرد، زیرا کودکان در حین بازی ممکن است اسباب بازی را در دهان خود قرار دهند ، به همین دلیل است که توصیه می شود از خرید انواع اسباب بازی با بدنه تیز، و رنگ های شیمیایی اجتناب نمود. از دیگر معیارهای اسباب بازی مناسب پسرانه می توان به علاقه و گرایش کودکان، وزن، رنگ، ابعاد، گروه سنی،  نوع بازی و غیره اشاره کرد، تا کودکان از بازی با آن احساس خوشایندی داشته باشند.برای اطلاع از فروش اسباب بازی  به سایت فروشگاه بازی ساز مارکت مراجعه کنید. 

اسباب بازی پسرانه فکری

بازی زمینه ساز رشد فکری و جسمی کودکان می باشد به همین دلیل است که توصیه می شود در کنار انواع اسباب بازی های پسرانه متفاوت نظیر ماشین، تفنگ، شمشیر و غیره از انواع اسباب بازی پسرانه فکری نیز استفاده شود، تا کودکان در حین بازی ساختن و خلاقیت را یاد بگیرند و از خلق اسباب بازی های جدید و ماکت های زیبا احساس موفقیت و خوشحالی داشته باشند. از ویژگی های مثبت انواع اسباب بازی پسرانه فکری می توان به بهبود قوه تخیل و تمرکز کودکان، رشد مهارت های اجتماعی و شناختی، پرورش قوه تحلیل و حل مسأله در کودکان و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که البته تمامی این جنبه های مثبت در حین بازی و سرگرمی رشد پیدا می کند، و برای کودکان بسیار لذت بخش و دلنشین خواهد بود.  والدین باید در هنگام خرید و انتخاب انواع اسباب بازی پسرانه فکری بسیار با احتیاط عمل کنند و گروه سنی و علاقه کودکان خود را مد نظر قرار دهند، زیرا  در صورت پیچیدگی بیش از حد این بازی ها و عدم برقرار ارتباط بین کودک و اسباب بازی پسرانه ممکن است، نتایج خوبی را به همراه نداشته باشد و انگیزه و خلاقیت کودکان را کاهش پیدا کند و به عبارتی کودکان سرخورده و مایوس شوند.  

فروشگاه بازی ساز مارکت

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 706
نمایش همه
علاقه مندی ها ()