روند سرمایه گذاری در بازارهای اقتصادی در سراسر دنیا به ویژه کشورهای در حال توسعه با تغییرات بسیار زیادی همراه بوده است، و به راحتی نمی توان بدون داشتن آگاهی لازم در مورد فعالیت مورد نظر و جایگاه آن در بازار های اقتصادی، اقدام به سرمایه گذاری کرد. طرح توجیهی یکی از مهمترین ابزارهای است که با استفاده از آن می توان میزان عدم موفقیت را در پروژه های مختلف اقتصادی به حداقل میزان آن کاهش داد. سالهاست که بحران اقتصادی موجود در کشورهای در حال توسعه در رشد اقتصادی مشاغل مختلف تولیدی و خدماتی تغییرات منفی بسیاری را ایجاد کرده است، و شکست در این بازار پر نوسان ممکن است امکان ادامه فعالیت را از فعالان اقتصادی بگیرد و آن ها را با مخاطرات بسیار جبران ناپذیری روبه رو کند. طرح توجیهی کارامد و قابل استناد مانند یک مشاوره 24 ساعته در دسترس مشتریان می باشد، و با استفاده از آن به راحتی می توانند با تهدیدها و ریسک های موجود در بازار مقابله کنند، و از مهمترین مزایای آن می توان به جذب سهامدار، سرمایه گذار و توجیه کردن موسسات مالی و اعتباری برای گرفتن تسهیلات لازم اشاره کرد، که به افراد در پیشبرد افرادشان کمک می کند.

سر فصل های طرح توجیهی

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، طرح توجیهی یک گزارش مستند و جامع از فعالیت های اقتصادی مختلف می باشد، که توسط اقتصاددانان و کارشناسان مالی حرفه ای تنظیم و جمع آوری می شود، و تمامی اطلاعات اقتصادی لازم را همراه با گزارش جامع و نمودارها به نمایش مشتریان می گذارد.  از مهمترین سرفصل های طرح توجیهی می توان به مقدمه، نیازسنجی بازار، معرفی پروژه و خصوصیات آن، معرفی کارفرما و سوابق آن، تشریح روش های تولید یا اجرای خدمات، بررسی رقبا، تفکیک مشتریان بالقوه کالا یا خدمات و همین طور دوره سوددهی و بازگشت سرمایه اشاره کرد، که تمامی اطلاعات فوق را به وضوح برای مشتریان مختلف تشریح کرده است. تمامی اصلاعات مندرج در این گزارش مالی معتبر معمولا به صورت داده های آماری شبیه سازی شده با استفاده از نرم افزارهای مختلفی چون کامفار به اطلاع مشتریان می رسانند، تا آن ها بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعات مالی و مالیاتی مورد نظر خود را در زمینه های مختلف مانند شاخص های سرمایه گذاری ها، میزان عرضه و تقاضا و آینده طرح دریافت نمایند، و با راحتی در زمینه اجرا و پیاده سازی طرح های اقتصادی یا صرف نظر از آن ها تصمیم بگیرند.

قیمت اجرای طرح توجیهی

قیمت اجرای طرح توجیهی با توجه به نوع طرح و خدماتی که در اختیار مشتریان می گذارد متفاوت است و با توجه به نوع پروژه از لحاظ ظرفیت های سرمایه گذاری و میزان ریسک پذیری آن محاسبه می شود. برای هر نوع فعالیت و خدماتی که در بازارهای اقتصادی قابلیت پیاده سازی را داشته باشند می توان از طرح توجیهی استفاده کرد برای مثال می توان به انواع طرح توجیهی کود بیولوژیک فسفره، طرح توجیهی احداث سالن پاتیناژ، طرح توجیهی کاشت انغوزه و صدها پروژه مختلف اقتصادی اشاره کرد. در پروژه های مختلف قیمت طرح توجیهی متفاوت می باشد، و معمولا این قیمت در جلسات مشاوره ابتدایی که بین تیم تحقیقاتی و مشتریان برگزار می شود، به صورت تقریبی محاسبه شده و به مشتریان اعلام می شود. برای اطلاع از خدمات طرح توجیهی لبنیات به سایت مراجعه کنید. 

اجرای طرح توجیهی ارزان و جامع

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا از موفقترین شرکت های اجرای طرح توجیهی ارزان و جامع در تمامی زمینه های خدماتی و اقتصادی نظیر طرح توجیهی تولید نخ پلی آمید، طرح توجیهی تخت های بیمارستانی و غیره می باشد، که سالهاست با ارائه نمونه کارهای قوی و باکیفیت توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید. برای مشاهده برخی از نمونه کارها و رزومه این شرکت می توان به سایت مطصا مراجعه کرد، و پس از مشاهده طرح ها و پروژه های موفق این گروه تحقیقاتی به راحتی پروژه خود را به آن این مرکز سپرد.

 

 تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

  مشاوره تخصصی : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 852
نمایش همه
علاقه مندی ها ()