فعالان اقتصادی در سالهای اخیر با چالش های بسیار زیادی در بازار پول و سرمایه مواجه شده اند، که امکان حرکت های اقتصادی و تصمیم گیری های سریع را در زمینه سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی از آن ها گرفته است، زیرا در چنین شرایطی یک اشتباه کافی است، تا افراد ضررهای جیران ناپذیری را متحمل شوند، به همین دلیل است که در دوران اخیر استفاده از سند طرح توجیهی برای تمامی فعالان اقتصادی به یک ضرورت غیر قابل انکار تبدیل شده است. طرح توجیهی یک گزارش بسیار جامع از روند سرمایه گذاری در بازارهای مختلف اقتصادی در تمامی ابعاد داخلی و خارجی پروژه و میزان مقبولیت آن در میان مردم  را به خوبی برای افراد تشریح می کند، تا در زمینه اجرا یا عدم اجرای پروژه به راحتی تصمیم گیری کنند. همان طور که از نام این سند مالیاتی پیداست، می توان از گزارش اقتصادی در جهت توجیه سهامداران، سرمایه گذاران، موسسات مالی و اعتباری و بانک ها برای گرفتن تسهیلات لازم اشاره کرد، که افراد را در مسیر پیشبرد افرادشان راهنمایی می کنند. قیمت اجرای  طرح توجیهی در پروژه های مختلف مانند طرح توجیهی کاشت انغوژه، طرح توجیهی شیره انگور، طرح توجیهی ظروف یکبار مصرف گیاهی و غیره با توجه به نوع سرمایه گذاری، دوره بازگشت سرمایه، درصد سود و زیان پروژه، قیمت تمام شده برای هر محصول، تعداد سرمایه گذاران و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، و معمولا در جلسات اولیه گفت و گو با مشتریان این مقدار به صورت تقریبی به آن ها اعلام می شود.

طرح توجیهی چیست؟

طرح توجیهی چیست؟ طرح توجیهی همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، یک گزارش بسیار جامع و کارآمد از روند سرمایه گذاری مثبت و منفی در بازارهای اقتصادی می باشد، که در آن کارشناسان مربوطه با استناد به آنلایز های دقیق مالی و اقتصادی در تمامی بخش های سرمایه گذاری در یک طرح میزان موفقیت و یا شکست آن را با استفاده از داده های دقیق و نمودارهای مالی به نمایش مشتریان می گذارند. افرادی که در زمینه تنظیم سند توجیهی فعالیت می کنند، یک تیم قوی از حسابداران، فعالان بازار سرمایه و بورس، حسابرسان و غیره می باشند، که در تمامی زوایای پروژه مورد نظر از موقعیت جغرافیایی، دسترسی و تامین مواد اولیه گرفته تا دروه سوددهی و موفقیت پروژه را برای متقاضیان این خدمات تصویر رسازی می کنند، تا با یک دید باز در بازارهای سرمایه گذاری مختلف وارد شوند، و در مقابله با چالش های پیش رو که در گزارش طرح توجیهی به آن ها اشاره شده است، تصمیم گیری درستی داشته باشند، و موانع را برطرف نمایند. مقدمه، امکان سنجی اولیه، مشخصات مجری طرح و نوع پروژه، موقعیت یابی، تجزیه و تحلیل های آماری، دوه بازگشت سرمایه و سود دهی و روش سرمایه گذاری از سری مواردی است که به صورت کاملا دقیق و اصولی در طرح توجیهی به آن اشاره شده است، و یک نقشه و راهنمای بسیار خوب برای سهامداران می باشد.

مزایای طرح توجیهی

مزایای طرح توجیهی را به وضوح در پروژه های مختلف اقتصادی می توان مشاهده کرد، که بخشی از آن ها شامل جذب سرمایه گذار، گرفتن تسهیلات لازم از مراکز مالی معتبر، افزایش اعتماد به نفس افراد، کمک به حذف ریسک های پروژه، برنامه ریزی هدفمند برای گرفتن تسهیلات لازم و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که فعالان اقتصادی را خصوصا در سرمایه گذاری های کلان ترغیب به استفاده از آن می کند. برای سفارش طرح توجیهی شیره انگور به سایت مراجعه کنید. 

اجرای طرح توجیهی با مناسب ترین قیمت

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا که متشکل از یک تیم بسیار حرفه ای و موفق در زمینه اجرای طرح توجیهی با مناسب ترین قیمت می باشد، از معتبرترین و باسابقه ترین مراکزی است، که سالهاست در زمینه طراحی و تولید انواع طرح توجیهی مانند طرح توجیهی احداث سالن پاتیناژ، طرح توجیهی تولید کود فشرده و بسیار موارد دیگر  فعالیت کرده است، و اعتماد و رضایت مشتریان و بنگاه های اقتصادی را برای گرفتن تسهیلات لازم جلب کرده است، برای مشاهده نمونه کارهای این گروه تحقیقاتی می توان به سایت مطصا مراجعه کرد.

 

 تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

  مشاوره تخصصی : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 879
نمایش همه
علاقه مندی ها ()