دنیای اقتصاد و سرمایه گذاری همواره برای فعالان آن دارای چالش هایی بوده است، به خصوص برای صنایع تازه تاسیس و خدمات نوین، ریسک های معامله و خطر ورشکستگی به مراتب بالاتر خواهد رفت، که در این صورت داشتن یک برنامه از پیش تعریف شده مانند طرح توجیهی که به خوبی و از تمامی زوایای مختلف طرح مورد نظر را مورد بررسی قرار دهد، یک امتیاز بسیار عالی به حساب می آید و با استفاده از آن می توان در مسیر توسعه اقتصادی با اطمینان گام های خود را برداشت، زیرا از مهمترین مزایای طرح توجیهی اقتصادی افزایش اعتماد به نفس سرمایه گذاران می باشد. شرکت های مشاوره و برنامه ریزی که در زمینه تدوین طرح توجیهی در حال فعالیت هستند، در شمار جدیدترین مشاغل خدماتی به حساب می آیند که در جهت ارائه مشاوره های لازم در خصوص موفقیت و یا شکست پروژه های اقتصادی فعالیت خود را آغاز می کنند، این شرکت ها دارای یک تیم بسیار خبره و حرفه ای از اقتصاددانان، حسابداران، بازرسان مالی و کارشناسان سالن سرمایه هستند که به صورت همه جانبه و کاملا مشخص یک فعالیت اقتصادی را رصد می کنند، و نتایج آن را به صورت مکتوب و یا با استفاده از نرم افزارهای مرتبط به اطلاع مشتریان می رسانند. قیمت طرح توجیهی به دلیل اینکه یک نوع خدمات اجرایی محسوب می شود وابسته به پارامترهای بسیار زیادی از جمله وسعت پروژه، میزان سرمایه گذاری، نوع سرمایه گذاری، تعداد سهامداران و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، و معمولا در اولین نشست های بین تیم پروژه و فعالان اقتصادی به صورت تقریبی برآورد می شود.

مزایای استفاده از طرح توجیهی

مزایای استفاده از طرح توجیهی در بازار های پر نوسان این روزها به خوبی قابل درک است، زیرا با نوسانات دائمی قیمت ها و بالارفتن یکباره نرخ ارز دیگر نمی توان تنها با شانس و اقبال قدم در این بازارها گذاشت و شاید تنها یک تخمین نادرست، خسارات جبران ناپذیری را به سهامداران و صاحبان سرمایه وارد کنند. از دیگر مزایای استفاده از طرح توجیهی می توان به جذب سرمایه گذار، گرفتن اعتبارات لازم از بخش خصوصی و دولتی، امکان سنجی اولیه، بررسی روند عرضه و تقاضا در بازار، شناخت رقبای اصلی، اطلاع از درصد موفقیت و شکست پروژه، شناسایی ریسک های بازار و راه های مقابله با آن ها و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی را ترغیب می کند حتما از یک طرح توجیهی موثر و کارآمد در پروژه های خود استفاده کنند، و با یک دید بهتر و با اعتماد به نفسی بالا در زمینه های مختلف اقتصادی بدون هیچ گونه نگرانی از شکست مشارکت داشته باشند.

مراحل تنظیم طرح توجیهی کارآمد

تمامی اسناد و پروژه های مطرح و معتبر دارای پیش زمینه های بسیار هستند که به دو صورت کتبی و شبیه سازی شده ارائه و تنظیم می شوند از جمله مراحل تنظیم طرح توجیهی کارآمد به ترتیب می توان به مقدمه، امکان سنجی اولایه بازار، مشخصات کارفرما یا مجری طرح، مشخصات طرح، تمامی مجوز های قانونی اخذ شده، برآورد هزینه های اقتصادی پروژه، مشخصات محصول و روش تولید، نوع سرمایه گذاری و مقدار آن و همچنین دوره بازگشت سرمایه و سوددهی اشاره کرد، که علاقمندان به بازارهای سرمایه گذاری را به سمت موفقیت و توسعه اقتصادی سوق می دهد، و افراد با استفاده از آن می توانند با اعتماد کامل و هدفمند در مسیر توسعه پیش بروند. برای اطلاع از هزینه طرح توجیهی نظافتچی آنلاین به سایت مراجعه کنید. 

اجرای طرح توجیهی با مناسب ترین قیمت

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا از معتبرتین و مطرح ترین مراکز تحقیقاتی و اجرای طرح توجیهی با مناسب ترین قیمت می باشد، این مجموعه معتبر با استفاده از یک کادر بسیار مجرب و کارآزموده به صورت بسیار حرفه ای تمام ریسک ها و موفقیت های پروژه را در قابل گزارش طرح توجیهی آماده می کند و به دست مشتریان می رساند. انواع طرح توجیهی شیره انگور، طرح توجیهی ظروف یکبار مصرف گیاهی و صدها نمونه کار دیگر را می توان در سایت مطصا مشاهده کرد.

 تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

  مشاوره تخصصی : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 917
نمایش همه
علاقه مندی ها ()