نیاز به  تفریح، سرگرمی و بازی در تمامی دوران زندگی به خوبی حس می شود و قابل درک است، زیرا تمامی افراد جامعه بعد از یک دوره طولانی کار و فعالیت به زمانی برای استراحت احتیاج دارند، به ابزار بازی و سرگرمی در دوران کودکی تا پایان دوره نوجوانی اسباب بازی می گویند، که تنوع بسیار زیادی دارد، اما پس از دوره کودکی معمولا تمایلات افراد تغییر می کند و بیشتر به سمت مسافرات، سینما و یا کارهایی از این قبیل برای کسب آرامش و سرگرمی معطوف می شود. ضرورت استفاده از اسباب بازی برای کودکان به یکی از نیاز های اساسی و غیر قابل انکار تبدیل شده است، زیرا با استفاده از آن ها می توان زمان و نوع بازی کودک را سازماندهی کرد. انواع اسباب بازی کودکان با اهداف خاصی تولید و عرضه می شوند و از مهمترین آن ها می توان به کاهش اضطراب و استرس کودکان، کنترل خشم آن ها و تخلیه انرژی کودکان اشاره کرد، بطوریکه می توان از انواع اسباب بازی به عنوان یک وسیله کمک آموزشی در جهت رشد فکری و جسمی کودکان نیز استفاده کرد. کودکان در بازی های گروهی با اسباب بازی جدید و مناسب می توانند با مواردی همچون نظم، کارگروهی و یا احترام به حقوق دیگران آشنا شوند و خود را برای حضور در اجتماعات بزرگتر آماده کنند. قیمت اسباب بازی بسته به نوع اسباب بازی و برند سازنده آن از جهت داخلی و خارجی بودن آن متغییر می باشد، البته در تعیین قیمت انواع اسباب بازی نوع متریال مصرفی به کار رفته در آن و همین طور نوع اسباب بازی از نظر تعداد قطعات الکترونیکی، نوع سیستم طراحی و بسیاری موارد دیگر  نیز موثر است.

اسباب بازی دخترانه و پسرانه

اسباب بازی های دوران خردسالی بیشتر به منظور تقویت عضلات بینایی، حرکتی و شنوایی نوزادان مورد استفاده قرار می گیرند، که در بین تمامی کودکان مشترک هستند، یویو، توپ های نرم و رنگی، اسباب بازی های موزیکال و غیره نمونه هایی از آن ها می باشند.  کودکان پس از عبور از دوران خردسالی تمایلات و گرایشات مختلفی پیدا می کنند، در این دوره است که زمان انتخاب اسباب بازی برای آن ها فرا رسیده است و با توجه به علاقه، استعداد و همین طور جنسیت خود اسباب بازی مورد علاقه شان را انتخاب می کنند، در این مرحله است که دنیای بازی های کودکانه اندکی تغییر می کند و به سمت انواع اسباب بازی دخترانه و پسرانه کشیده می شود. عروسک، لوازم خانگی در شمار انواع اسباب بازی دخترانه و ماشین، سلاح، هلیکوپتر و غیره نیز در گروه انواع اسباب بازی پسرانه قرار می گیرند.

ویژگی های اسباب بازی مناسب

انتخاب اسباب بازی در هر سنی با توجه به علاقه کودکان و البته قدری دخالت والدین باید انجام شود، تا اسباب بازی منتخب کودک تمام استاندارهای لازم را در جهت رشد تربیتی و خلاقیت کودکان داشته باشد، و با استفاده از آن کودکان در حین بازی آموزش های لازم را نیز یاد بگیرند. ویژگی های اسباب بازی مناسب برای کودکان در هر گروه سنی متفاوت می باشد، برای مثال در دوران 1 تا 3 سالگی نباید از اسباب بازی های بسیار ریز و کوچک استفاده کرد، اسباب بازی های رنگی، موزیکال، خانه سازی، پازل های چند تکه و غیره  تنها نمونه هایی از انواع اسباب بازی هستنند که به رشد فکری و جسمی کودکان کمک می کنند، بنابراین والدین در هنگام خرید اسباب بازی باید توجه بسیار زیادی داشته باشند. برای اطلاع از فروش بازی گروهی  به سایت مراجعه کنید. 

فروش آنلاین اسباب بازی

فروشگاه معتبر و محبوب بازی ساز مارکت از بزرگترین و مطرح ترین مراکز فروش آنلاین اسباب بازی جدید در انواع دخترانه، پسرانه، بازی های فکری و غیره در برندهای داخلی و خارجی می باشد. متقاضیان خرید اسباب بازی ارزان و باکیفیت با مراجعه به سایت بازی ساز مارکت می توانند در میان صدها نوع اسباب بازی جدید و مختلف، محصول دلخواه خود را انتخاب نمایند و در صورت تمایل نسبت به خرید آن اقدام کنند.

 

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 708
نمایش همه
علاقه مندی ها ()