کلاه ایمنی از جله تجهیزات ایمنی است، که در کارگاه های صنعتی، ساختمانی و اغلب در مراکز اطفاء حریق و کارگاه های تاسیسات برق مورد استفاده قرار می گیرد. یک کلاه مناسب و استاندارد باید دارای خصوصیاتی از قبیل مقاومت در برابر اشیاء سخت، جریان های شدید الکتریسته، ضربات مکانیکی شدید، قابلیت ضد آب و کند سوز باشد، وزن آن بیش از 400 گرم نباشد و دارای استاندارد های مصوب ANSI باشد. انواع کلاه ایمنی مانند دیگر تجهیزات حفاظت فردی میزان حوادث ناشی از محیط های کاری به سر و گردن را به کمترین میزان ممکن می رساند، این کلاه ها دارای دو قسمت پوسته خارجی و عامل تعلیق ساز می باشد، عامل تعلیق ساز از 4 تا 6 پای هجهت اتصال به پوسته خارجی کلاه و یک قطعه ستاره شکل که وظیفه ی آن دفع شدت ضربات می باشد، تشکیل شده است، و می توان آن ها را با استفاده از بندی که در قسمت زیرین کلاه قرار گرفته است بر روی سر تنظیم نمود. این کلاه ها در سایز های مختلف تولید مسی شوند و حتما باید متناسب با سایز سر افراد انتخاب شوند. قیمت کلاه ایمنی بسته به نوع و کیفیتی که دارند و همین طور میزام مقاومت و ایمنی در برابر حوادث تعیین می شود.

انواع کلاه ایمنی را برحسب استاندارد و ضریب ایمنی در گروه های مختلف تحت نام های CLASS A، CLASS B، CLASS C قرار می گیرند، که در کلاس های مختلف ویژگی های  این کلاه ها تغییر می کند، بنابراین اگر قصد خرید کلاه ایمنی در بالاترین سطح کیفی و کاملا مقاوم در برابر ضربه، فشار و جریان های قوی الکتریسیته را دارید بهترین انتخاب کلاه ایمنی کلاس A می باشد.

فروشگاه بزرگ رادین ایمن از معتبرترین نمایندگی های فروش کلاه ایمنی در بالاترین سطح کیفی است، که متقاضیان خرید انواع تجهیزات ایمنی کار می توانند با مراجعه به سایت این مرکز محصولات دلخواه خود را به صورت مجازی و آنلاین خریداری نمایند.

کلاه ایمنی از کاربردی ترین وسایل تجهیزات فردی است، که اغلب در صنایع و پروژه هایی که امکان سقوط اشیاء سنگین و یا جریان های برق وجود داشته باشد، مورد استفاده قرار می گیرد، و در شمار الزامات ایمنی قرار دارد. این کلاه ها با بالاترین استاندارد های جهانی تولید می شوند و معمولا تمام آزمون ها کنترل کیفی را از قبیل آزمون جذب ضربه، آزمون مقاومت در برابر نفوذ، آزمون مقاومت در برابر اشتعال و مقاومت در برابر جریان های الکتریکی را پشت سر می گذرانند.  این کلاه ها در انواع مختلف تولید می شوند، و باید در هنگام خرید کلاه ایمنی شرایط کاری و ریسک های آن را مورد بررسی قرار داد. کیفیت هر محصول تولیدی به نوع مواد سازنده آن بستگی دارد، که انواع کلاه ایمنی نیز از این قاعده کلی مثتثنی نیستند، ترکیبات پلیمری از قبیل پلی اتیلن، A.B.S، ترکیبات پشم شیشه و آلومینیوم از جمله متریال اصلی در تولید این کلاه های مقاوم می باشند، که هر کدام از آن ها دارای خواص فیزیکی و شیمیایی خاصی می باشند.

قیمت کلاه ایمنی به موارد بسیاری بستگی دارد، اما به طور کلی کلاه هایی با درجه کیفی A نسبت به دیگر کلاه های کار از مقاومت بالاتری در برابر حوادث برخوردار هستند، که این موضوع در افزایش قیمت آن ها هم تاثیری مستقیم داشته است، بنابراین توصیه می شود کلاه ایمنی را متناسب با ریسک های موجود در محل کار تهیه نمایید. انواع کلاه ایمنی از دو قسمت کلی پوسته خارجی و عامل تعلیق ساز تشکیل شده است، که این عامل با استفاده از چند پایه به یک قطعه ی ستاره ای متصل می شوند، و بیشترین نقش را در کاهش اثر ضربات فیزیکی بر کلاه را به عهده دارد.

فروشگاه آنلاین رادین ایمن سالهاست که نمایندگی فروش انواع تجهیزات ایمنی را در برندهای معتبر و پر طرفدار داخلی و خارجی را از آن خود کرده است. متقاضیان خرید این محصولات می توانند با ورود به آدرس الکترونیکی  سایت این مرکز با مناسب ترین قیمت های موجود در بازار انواع تجهیزات حفاظت فردی را به صورت آنلاین خریداری نمایند.

تماس با ما

فروشگاه شماره 1:بازار آهن شادآباد پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید واحد 442

فروشگاه شماره 2:بازار آهن شادآباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک A/ج طبقه همکف پلاک 223 و طبقه اول پلاک 223

تلفن :        40669374  - 021

فکس:        40661750  - 021

تلفن همراه :    09121316637

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 974
نمایش همه
علاقه مندی ها ()