دمبل یکی از کالاهای ورزشی می باشد که هم خانم ها و هم آقایان از آن برای تمرین های ورزشی خود استفاده می کنند. هر یک از انواع آن دارای وزن های متفاوتی می باشد و شما بر اساس توانایی خود یکی از آنها را برای تمرین های خود می توانید مورد استفاده قرار دهید. افرادی که ورزشکار حرفه ای هستند برای تمرین های خود از سنگین وزن ترین آنها استفاده می کنند و افراد مبتدی هم در ابتدا از سبک وزن ترین آنها برای تمرین های خود استفاده می نمایند. این وسیله ورزشی را شما هم در خانه خود می توانید داشته باشید و هم اینکه در باشگاه از آن برای تمرین های متعدد ورزشی خود استفاده کنید. در واقع باید بدانید دمبل از آن دسته کالاهای ورزشی ضروری به شمار می رود و تمامی ورزشکاران باید با کاربرد آن آشنایی داشته باشند. برای خرید دمبل به سایت مراجعه نمایید.

طرز استفاده از دمبل :

کاربرد این وسیله ورزشی بسته به نوع و وزن آن متفاوت می باشد و شما می توانید یکی از آنها را که برای تمرین کردن مناسب تر است را انتخاب کرده و ورزش کنید. دقت داشته باشید که برخی از آنها وزن بیشتری دارند و شما اگر به عنوان یک ورزشکار مبتدی می خواهید ورزش کردن را شروع کنید آنها مناسب نمی باشند. برخی از انواع این وسیله ورزشی وزن 1 کیلوگرمی دارند که برای ورزشکاران مبتدی مناسب تر است، برخی از آنها هم دارای وزن بیشتری می باشند که حرفه ای ها از آن استفاده می کنند.

یکی از مهمترین مزیت های این کالای ورزشی این است که در تمرین های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین شما می توانید از آن برای تمرین های متنوعی استفاده کنید، تنها موردی که اهمیت دارد و شما باید به آن دقت داشته باشید این است که وزن مناسبی از این وسیله ورزشی را انتخاب کنید.

هر وسیله ورزشی که شما خریداری می کنید دارای انواع مختلفی می باشد و هر یک از آنها هم قیمت متنوعی دارد که باید با آن آشنایی داشته باشید. دمبل از آن دسته کالاهای ورزشی به شمار می رود که دارای قیمت های متنوعی می باشد و شما باید بر اساس نیاز خود یکی از آنها را خریداری کنید. اگر شما می خواهید برای تمرین در خانه خود یکی از این کالاهای ورزشی را خریداری کنید باید به توانایی بدن خود دقت داشته باشید. برخی از ورزشکارانی که توانایی بدنی بالایی دارند وزنه های 20 کیلوگرمی را در تمرین های خود استفاده می کنند، ولی برخی از آنها که چندان حرفه ای نمی باشند بهتر است از وزنه هایی که وزن کمتری دارند استفاده نمایند. برای خرید تجهیزات بدن سازی خانگی به سایت هایپر جیم مراجعه نمایید. 

هزینه خریداری دمبل :

 بدون شک قیمتی که ورزشکاران می خواهند برای خرید دمبل  پرداخت کنند برایشان اهمیت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل آنهایی که بودجه بالایی ندارند بهتر است وزنه هایی را که قیمت کمتری دارند خریداری نمایند. برخی از افراد برای باشگاه خود که می خواهند این وسیله ورزشی را خریداری نمایند باید انواع متنوع آن را تهیه کنند. در واقع باشگاه ورزشکاران زیادی دارد و به همین دلیل  باید آنها بتوانند یکی از انواع این وسیله ورزشی را برای تمرین های خود انتخاب کنند.

اما اگر شما می خواهید این وسیله ورزشی را برای خانه خود خریداری کنید تا در خانه تمرین های ورزشی تان را انجام دهید، بهتر است به وزن آن دقت بالایی داشته باشید و همچنین کیفیت و جنس آن را هم مورد بررسی قرار دهید.  برخی از آنها وزن بیشتری دارند و هزینه آنها هم بالاتر می باشد، البته که بسته به نوع جنس و کیفیت یکه آنها دارند باید هزینه متنوعی را برای خرید آنها پرداخت کنید. وزنه هایی که سبک تر هستند قیمتشان هم زیاد بالا نمی باشد.  

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 884
نمایش همه
علاقه مندی ها ()