نازل اسپری مخروطی از دیگر قطعاتی است که در صنایع مختلف، توانسته است که تحولات شگفت انگیزی را ایجاد کند. امروزه خرید و فروش نازل اسپری مخروطی در سراسر کشور گسترش یافته است که علّت آن به کیفیت و نوع کاربرد ویژۀ این نوع نازل اسپری باز می گردد. با استفاده از نازل ها می توان سیالات و گازها را فشرده نمود و با سرعت بالا، آنها را به صورت یکنواخت پاشید.

فروش نازل اسپری مخروطی با قیمت ارزان

فروش نازل اسپری مخروطی با قیمت ارزان نیز میسر می باشد چون شرکت های معتبر داخلی نیز در حوزۀ تولید و ساخت انواع نازل با کارایی های مختلف فعالیت دارند. با توجه به گستردگی مزایای نازل، می توان انواع نازل اسپری مخروطی افقی، عمودی، منحنی و سطوح نامنظم را با قیمت ارزان خریداری نمود که پوشش کاملی را به شکل مخروطی کامل در بر می گیرد.

همانطور که می دانید کاربرد نازل ها در صنایع مواد غذایی، صنایع فولاد، صنایع شیمیایی، شست شوی صنعتی، صنایع کاغذ سازی، رنگ سازی، صنعتی، کشاورزی، ماشین های آتشنشانی، نازل های آتش خاموش کن، پمپ های صنعتی و غیره مشاهده می شود. استفاده از نازل مناسب می تواند در سرعت و راندمان کاری اکثر فعالیت ها تأثیر مثبت گذاشت و نتایج درخشانی را ایجاد نمود.

از نازل های اسپری مخروطی و سایر نازل ها می توان برای سیستم های آبی، فوم، پودری و گازی اطفاء حریق استفاده نمود که به صورت قابل توجهی، میزان سرعت عملیات را افزایش می دهد و بدین وسیله می توان در هزینه و زمان صرفه جویی نمود.

معمولاً برای ساخت نازل های اسپری مخروطی، می توان از متریال با کیفیت استفاده نمود که فولاد استیل استنلس، چدن، برنج و پلاستیک مقاوم (متناسب با نوع و محیط کار) از جملۀ این موارد می باشند.

شرکت آریانا نازل، به عنوان یکی از قطب های فعال در عرصۀ فروش انواع نازل ارزان از جمله اسپری مخروطی در تهران فعالیت دارد.

آدرس : تهران - خيابان شهيد بهشتي - خيابان مفتح شمالي - كوچه 14 - پلاك 6 واحد 1

ایمیل: info@aryana-nozzle.com

شماره تماس : 02188543205 فکس : 02188753835

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 674
نمایش همه
علاقه مندی ها ()