پمپ گوگرد مذاب، از جمله تجهیزات اساسی پالایشگاه ها محسوب می شود که وجود آن یک ضرورت مهم محسوب می شود. همانطور که می دانید در عملیات های گازرسانی و پلایشگاه ها از انواع پمپ مختلف استفاده می شود که متناسب با فعالیت های متفاوت طراحی شده اند. خرید پمپ گوگرد مذاب نیز به دلیل ارتفاع و قدرت بالایی که دارد، متناسب با چنین فعالیت هایی ساخته شده اند.

فروش پمپ گوگرد مذاب

 فروش انواع پمپ گوگرد مذاب ساخت ایران نیز در کنار برندهای خارجی عرضه می شود، با این وجود مزایا که دارای کیفیت عالی و در عین حال قیمت ارزان می باشد. کاربرد اصلی پمپ های گوگرد مذاب در عملیات تولید اسید سولفوریک، فشرده سازی، بارگیری و گاز زدایی گوگرد می باشد. لازم به ذکر است که کاربرد عمومی پمپ گوگرد مذاب در حوزۀ گاز زدایی است که به دلیل آنکه از طول بلندی برخوردار می باشد، به راحتی می تواند بخش مهمی از نیازهای خاص فرآیند را پاسخگو باشد.

در طراحی پمپ های گوگرد مذاب، در هر دو متر، یک فلانچ میانی به کار برده می شود تا بتوان از میزان و فرو رفتن پمپ در اعماق مختلف، اطمینان حاصل نمود. همچنین پمپ های گوگرد مذاب، دارای حلقه دوبله ای می باشند که موجب حفظ تعادل بار رادیال می شود، که در نتیجۀ آن چرخش های لازم به درستی و نرمی انجام می شود، الاخصوص زمانی که پمپاژ گوگرد تحت فشار بالا انجام می شود.

به دلیل اهمیت کاربرد عمدۀ این نوع پمپ ها، جنس پمپ گوگرد مذاب از فولاد ضد زنگ و چدن است که در نتیجۀ آن می توان برای مصارف عمدۀ دیگری چون مدل هایی از سوپر داپلکس، متریال آستینی و سوپر آلیاژها به کار برد تا نیازها مرتفع گردد.

شرکت آراپاد صنعت آریانا، از ابتدای فعالیت خودف در حوزۀ فروش انواع پمپ و تجهیزات صنعتی مانند فروش پمپ گوگرد مذاب، کنترل والو، ایمپلر و سایر پمپ ها فعالیت دارد که از کیفیت بالا و قیمت ارزان و مناسب برخوردار می باشند.

آدرس : تهران خیابان ميرعماد، کوچه چهاردهم، پلاك 6، واحد 1

ایمیل: info@arapadsanat.com 

تلفن : 88543204-021  

فکس : 88753835-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 705
نمایش همه
علاقه مندی ها ()