شماره سیم شامل حروف تک کاراکتری و چند کاراکتری چاپ شده و یا بعداً حکاکی می گردد، می باشد. هدف اصلی تولید شماره سیم، این است که کابل و سیم ها را شماره گذاری و نام گذاری نمود تا هنگام نیاز بتوان در مدت زمان کوتاه، کابل مورد نظر را پیدا کرد. تمام شرکت های خدمات رسانی که با کابل و سیم در ارتباط می باشند، خرید شماره سیم را در لیست مایحتاج اجرای پروژه سیم کشی دارند.

خرید انواع شماره سیم

خرید انواع شماره سیم ، متناسب با کاربری های متفاوت صورت می گیرد. به عنوان مثال در برخی از موارد نیاز است که شماره سیم تک کاراکتری را خریداری نمائید که کار شما را راه می اندازد، لذا در برخی از موارد بهتر است که شماره سیم چند کاراکتری را که دارای چاپ آماده می باشد را خریداری کنید.

بنابراین با توجه به روش سیم کشی، نیاز است که خرید مناسب شماره سیم را داشته باشید. قیمت شماره سیم ارزان است و این مسئله موجب می شود که تکنسین های کابل کشی به انواع شماره سیم مجهز باشند. تنوع محصولات شماره کابل بسیار زیاد می باشد و بدین وسیله به راحتی می توانید با کیفیت ترین شماره سیم مورد دلخواه خود را با فاکتورهای مورد نظر خود، خریداری نمائید.برای خرید اینترنتی شماره سیم pt به سایت مراجعه کنید.

شماره سیم با دوام می تواند به عنوان اولین گزینۀ خرید شما در نظر گرفته شود. شماره سیم مقاوم در برابر حرارت بالا و انعطاف پذیری خوب، باید مد نظر شما باشد تا در صورت وقوع حادثۀ آتش سوزی، سالم مانده باشد و بدین وسیله به راحتی بتوان کابل ها را شناسایی نمود. خرید حروف و شماریه سیم حلقوی، تخت، بیضوی خام مثلثی و شفاف تعدادی از انواع شماره کابل است که با قیمت ارزان به فروش می رسد.

شرکت پارتکس سوئد، به عنوان پخش کنندۀ انواع شماره سیم در تهران و شهرستان ها فعالیت می کند.

آدرس : تهران خیابان شهید بهشتی، خیابان مفتح،کوچه 14،پلاک 6، واحد 1

تلفن : 88543205     تلفن همراه : 09101520068      فكس :‌ 88753835

پست الكترونيك: info@partex.ir

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 655
نمایش همه
علاقه مندی ها ()