از جمله مواد شیمیایی که در صنایع مورد استفاده قرار میگیرد و کاربرد بسیار زیادی نیز دارد سود پرک میباشد که این ماده از مواد بی رنگ و بی بو میباشد که رنگ آن نیز سفید است. سود پرک از معدود مواد شیمیایی است که از خاصیت حل شوندگی بسیار خوبی در آب برخوردار میباشد و شاید همین خاصیت را بتوان از ویژگی ها و مزیت های آن نام برد. سود های پرک از مواد جاذب رطوبت هستند که جذب رطوبت باعث شده تا در صنایع حمل و نقل مورد استفاده زیادی داشته باشد. استفاده از این ماده در کنار کالایی که باید به مسافتی دور حمل شود باعث میگردد تا رطوبت موجود جذب شده و مشکلی برای کالا ایجاد نشود. بی رنگ و بی بو بودن این ماده به این معنا نیست که هیچ خطری برای انسان ندارد و با توجه به خاصیت خورندگی خود میتواند آسیب هایی را در استفاده مداوم به پوست وارد آورد پس باید در هنگام استفاده از این ماده آن هم در مصارف زیاد به این موضوع توجه داشته باشید و نکات ایمنی را رعایت کنید.برای خرید اینترنتی سود پرک به سایت مراجعه کنید.

فروش سود پرک

این ماده یکی از مواد شیمیایی محسوب میشود که انواع مختلفی دارد پس باید خرید سود پرک را از فروشگاه هایی انجام دهید که تخصص و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشند. فروش سود پرک در فروشگاه هایی که تخصص کافی در این زمینه را دارند این مزیت را ایجاد میکند تا بتوانید سود پرکی را تهیه کنید که کاملا مناسب با نیاز شما میباشد. همچنین قیمت سود پرک نیز در این فروشگاه ها بسیار مناسب تر از دیگر فروشگاه ها میباشد و میتوانید با خرید از این فروشگاه ها در هزینه های خود تا حد زیادی صرفه جویی بعمل آورید. برای اطلاع از قیمت مشتقات سدیم به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه دیجی شیمی یکی از فروشگاه های عرضه محصولات شیمیایی به صنایع و مشاغل گوناگون است که میتوانید هم اکنون با دریافت مشاوره هر مقدار از این ماده را که نیاز داشتید به راحتی خریداری نمایید.

آدرس : تهران - میدان خراسان - خیابان 17 شهریور جنوبی 

چهارراه تیر دو قلو - خیابان قاسم مهاجر - پلاک 56

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136308312 - 02136307526

کد پستی : 1793764611

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 753
نمایش همه
علاقه مندی ها ()