اسید کلریدریک به عنوان یکی از مواد شیمیایی اسیدی قدرتمند در سطح دنیا محسوب می شود. به دلیل نوع ساختار شیمیایی که این نوع ماده دارد، با عنوان هیدروکلریک اسید، جوهر نمک و یا کلریدریک اسید معرفی می شود. توجه داشته باشید که هنگام خرید اسید کلریدریک، از نظر مشخصات ظاهری، به صورت مایعی شفاف، بی رنگ و بویی بسیار تندتر از هیدروژن کلرید دارد. همچنین لازم به ذکر است که از ویژگی های بازر اسید کلریدریک می توان به قدرت بالای خورنده بودن این نوع ماده شیمیایی اشاره نمود.

خرید و فروش اسید کلریدریک

خرید و فروش اسید کلریدریک ، به عنوان یک نیاز صنعتی و آزمایشگاهی محسوب می شود چون نقش مهمی در ترکیبات آلی شیمیایی ایفا می کند. کاربرد هیدروکلریک اسید در کنترل PH و خنثی سازی محلول های شیمیایی دارد. به عنوان مثال برای تولید صنایع غذایی همچون مواد غذایی، دارویی و آب آشامیدنی، نقش اسید کلریدریک به عنوان تنظیم کنندۀ PH، در جریان فرآیند تولید مواد، به کار برده می شود.

هیدروکلریک اسید طی واکنش های مشخص کننده ای در بازسازی رزین های مبدل یونی نیز به کار برده می شود. در نتیجه با حذف یون های مثبت Na+ و Ca2+ از محلول های آبی، در تولیدات آب معدنی به کار گرفته می شود. همچنین خرید کلریدریک اسید برای مصارف متعددی چون خالص سازی نمک طعام، چرم سازی، امور نظافت و خانه داری، انجام امور بنای ساختمان، پالایشگاه نفت و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود. برای اطلاع از فروش اسید صنعتی و آزمایشگاهی به سایت مراجعه نمایید. 

قیمت خرید اسید کلریدریک

قیمت خرید اسید کلریدریک به کیفیت (میزان درصد خلوص جوهر نمک) و میزان حجم بسته بندی بستگی دارد. بنابراین متناسب با نیاز صنعتی و آزمایشگاهی مجموعه، می توانید با قیمت ارزان، از طریق فروشگاه های اینترنتی مواد شیمیایی سفارش دهید.

فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی دیجی شیمی، با استفاده از کادر پرسنل متخصص، قادر به ارائه مشاوره تخصصی در زمینۀ فروش اینترنتی اسید کلریدریک به مشتریان محترم می باشد.

آدرس : تهران - میدان خراسان - خیابان 17 شهریور جنوبی 

چهارراه تیر دو قلو - خیابان قاسم مهاجر - پلاک 56

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136308312 - 02136307526

کد پستی : 1793764611

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 699
نمایش همه
علاقه مندی ها ()