بازسازی ساختمان به منظور افزایش استحکام سازه، تعویض سیستم های تاسیساتی و زیربنایی، مانند سیستم لوله کشی و برق ساختمان، تغییر نقشه داخلی و طراحی فضای آن با استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا انجام می گیرد.  در بازسازی انواع ساختمان با هدف تغییرات ساختاری و زیربنایی متناسب با نوع مصالح مصرفی و قدمت سازه کار خود را آغاز می کنند، و بعد از جلسات کارشناسی و در نظر گرفتن علایق مشتریان کار  طراحی پلان های متفاوت که ترکیبی از سبک های مختلف طراحی و نظرات کاربران می باشد، را آغاز می کنند، و در نهایت اقدام به پیاده سازی طرح منتخب می پردازند. از جدیدترین و پر طرفدارترین سبک های طراحی و بازسازی ساختمان می توان به الگوهای مدرن،کلاسیک، مینیمال، سنتی، هندی، رستیک و غیره اشاره کرد، که اجرای هر کدام از آن ها اصول و قواعد خاص خود را دارد.  قیمت اجرای بازسازی ساختمان بسته به هدف بازسازی، تغیرات انجام شده، متراژ ساختمان، کیفیت و میزان مواد اولیه مصرفی و بسیار موارد دیگر تغییر می کند، و این مقدار در بازسازی های جزئی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

در بازسازی ساختمان با هر هدفی که مورد نظر مشتریان باشد، باید از افراد حرفه ای و متخصص در معماری ساختمان های قدیمی استفاده کرد، تا از بروز حوادث و خسارت های ناشی از تخریب های غیراصولی بتوان جلوگیری کرد، و مانع افزایش هزینه های بازسازی ساختمان شد. پس از تغییرات ساختاری و زیر بنایی نوبت به فاز طراحی دکوراسیون داخلی می رسد، که در آن با استفاده از کفپوش ها و دیوار پوش های مناسب و همین طور انتخاب صحیح مبلمان و اشیاء ساختمان یک محیط دلنشین و جذاب را متناسب با بودجه مشتریان بازسازی می کنند و به نمایش می گذارند.

شرکت معتبر معماری و طراحی هیرادانا در تهران از بزرگترین و مجرب ترین شرکت های بازسازی ساختمان با مناسب ترین قیمت می باشد، که با ارائه طرح های جدید و متد های نوین طراحی در طول سالها فعالیت خود توانسته اعتماد و رضایت مخاطبینش را جلب نماید، و در شمار برترین شرکت های طراحی و بازسازی داخلی قرار بگیرد.

لطفا برای آشنایی بیشتر با ما و پروژه های در دست اجرا از شرکت , از فروشگاه  ما دیدن فرمایید تا بتوانیم بهترین مشاوره دکوراسیون داخلی و خدمات ساختمانی را خدمتتان ارائه دهیم.

شماره همراه : 09125754921

 شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

تلفن ثابت: 9 - 22172068

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد2

تلفن ثابت: 44890732 - 44274146

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 733
نمایش همه
علاقه مندی ها ()