سرامیک ها از دسته سنگ هایی هستند که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل زیبایی و مقاومت آن در ساختمان سازی از آن بهره می گیرند. سرامیک بر پایه ی خاک رس بوده و دارای حساسیت بسیاری برای برش می باشد به همین دلیل در زمان برش باید بسیار دقت نمود.سرامیک با استفاده از دستگاه سرامیک بر می تواند به قطعات کوچک تر تقسیم شود. برش سرامیک با توجه به حساس بودن آن باید بسیار با دقت انجام گیرد ، به همین منظور از دستگاه های برش سرامیک استفاده ی شود. سرامیک بر ها اغلب به صورت دستی هدایت می شوند و برخی هم دارای لیزر برای ایجاد خطوط برش بر روی سرامیک هستند.

برای استفاده از سرامیک بر باید تجربه داشته باشید زیرا در صورت این که بار اول است از این وسیله استفاده می کنید برایتان دشوار خواهد بود اما اگر تجربه ی کافی دارید بسیار راحت می توانید برش را انجام دهید. در هنگام کار با سرامیک بر باید از لوازم ایمنی مانند ماسک استفاده نمایید زیرا در زمان برش سرامیک ، گرد و خاک ناشی از آن ممکن است به شما آسیب برساند.

برش به وسیله ی سرامیک بر یا انبر

با استفاده از سرامیک بر، برش ایجاد شده صاف خواهد بود و برشی منظم دارید اما اگر نیاز به صاف بودن لبه ها دارید یا می خواهید لبه ها صاف نباشد می توانید از انبر کمک بگیرید.

خرید سرامیک بر

خرید سرامیک بر ها با توجه به نوع آن صورت می گیرد. هر کدام از مدل های سرامیک بر ها دارای قیمت های مختلفی هستند همچنین از عوامل دیگر تاثیر گذار بر روی قیمت خرید سرامیک بر ، برند های آن است. فروشگاه ابزار مجید از مراکز فعال در بخش فروش انواع سرامیک بر های ایوا ، سدیما ، شارک و ...  باکیفیت می باشد که محصولات را با کمترین قیمت به فروش می رساند.

تماس با ما

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

شماره تماس

02166347835

09121080200

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 755
نمایش همه
علاقه مندی ها ()