پرسلان یکی از انواع سرامیک ها است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از پرسلان به عنوان کفپوش استفاده می شود. سرامیک پرسلان با استفاده از پرسلان بر قابلیت برش دادن دارد که می توان با استفاده از پرسلان بر ها بدون لب پر شدن این سرامیک آن را بسیار دقیق برش داد. پرسلان بر ها در انواع مختلفی در بازار وجود دارند و می توانیم از مراکز فروش ابزار آلات ساختمانی آن را تهیه نماییم.

سرامیک پرسلان بسیار زیبا است و این از مهم ترین دلایل افراد برای استفاده از آن می باشد. پایه ی ساخت این سرامیک از خاک رس می باشد. در واقع پرسلان نمونه ی جدید از سرامیک ها می باشد. این سرامیک را می توان برای بخش های مختلف منزل به کار برد و از نتیجه ی نهایی لذت برد زیرا ظاهری که سرامیک پرسلان به خانه می دهد بسیار شکیل و لوکس می باشد. از پرسلان برای پوشاندن دیوار ها نیز استفاده می شود.

استفاده از پرسلان بر در نصب

سرامیک پرسلان به دو روش قابل نصب است. این سرامیک را هم میتوان با استفاده از چسب به کف زمین یا دیوار چسباند و هم با استفاده از ملات می توان نصب آن را انجام داد. چسب هایی که در نصب پرسلان به کار می رود پودری بوده و می توان به راحتی از آن استفاده کرد. تکه های پرسلان با دقت در کنار هم چیده شده و آخرین قطعات با توجه به فضای موجود توسط پرسلان بر برش داده شده و کار خاتمه پیدا می کند. استفاده از چسب برای نصب سرامیک پرسلان راحت تر می باشد و هزینه ی کمتری را برای شما خواهد داشت.

فروشگاه ابزار مجید یکی از فروشگاه های معتبر در بخش فروش انواع پرسلان بر مانند ديسک های سراميک بر 20 سانتی پرسلان ايوا EHWA است که این مرکز بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه داده و محصولاتی با کیفیت را با کمترین قیمت به دست آنان می رساند.

تماس با ما

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

شماره تماس

02166347835

09121080200

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 640
نمایش همه
علاقه مندی ها ()