بازسازی منزل با اهداف خاصی انجام می گیرد که از مهمترین آن ها می توان به روش های بازسازی ساختاری و سازه ای و یا بازسازی تزئینی اشاره کرد، که البته در برخی از بازسازی های منزل  هر دو مورد تلفیق شده و یک فضای رویایی و منحصر به فرد، متناسب با سلیقه کاربران به نمایش گذاشته می شود. استفاده از سبک های مختلفی مانند سبک های مدرن، کلاسیک روستیک، مینیمال و سنتی و تلفیق آن با ایده ها و راهکار های جدید که در کاربری تر کردن و بهینه سازی فضا نقش بسزایی دارند، و طراحی نقشه ها و پلان های متفاوت از بازسازی منزل با قیمت مناسب که نظر و علایق کارفرما نیز در آن به خوبی اجرا شده است، از مهمترین مسائل پیش رو در پروژه های تعمیرات و بازسازی می باشد.

قیمت اجرای بازسازی منزل در پروژه های مختلف متفاوت می باشد، و تعرفه ها و هزینه های آن بر اساس نوع مواد و مصالح مصرفی، سبک طراحی، نوع مبلمان و اثاثیه، نور پردازی و غیره محاسبه و تعیین می شود، که معمولا در ابتدای پروژه به صورت تقریبی یک برآورد هزینه اولیه صورت می گیرد و در صورت توافق مشتری مراحل بعدی آغاز می شود. اگر بخواهیم هر یک از اجزاء ساختمان را به تنهایی مورد بررسی قرار دهیم در وهله ی اول می توان به سالن پذیرای، نور پردازی و رفع ایرادات احتمالی و با دیوار های مزاحم اشاره کنیم و در مراحل بعدی بازسازی منزل اصولی به ترتیب به نوبت به آشپزخانه ها، اتاق خواب ها و سرویس بهداشتی می رسد، و در نهایت می توان با اصلاح محیط یک فضای دلنشین و ایده آل را در منزل خود به مرحله ی اجرا رساند.

گروه معماری و طراحی هیرادانا سالهاست که با ارائه برترین پروژه های بازسازی انواع ساختمان با مناسب ترین قیمت، توانسته رضایت و اعتماد مشتریان را جلب کرده و رتبه علمی و فروش خدمات خود را ارتقاء بخشد. با مراجعه به آدرس الکترونیکی این مرکز می توانید از خدمات مشاوره ای آن استفاده نمایید و یا نمونه کارهای موفق  این شرکت را مشاهده کنید و در صورت تمایل سفارش خود را ثبت نمایید.

لطفا برای آشنایی بیشتر با ما و پروژه های در دست اجرا از شرکت , از فروشگاه  ما دیدن فرمایید تا بتوانیم بهترین مشاوره دکوراسیون داخلی و خدمات ساختمانی را خدمتتان ارائه دهیم.

شماره همراه : 09125754921

 شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

تلفن ثابت: 9 - 22172068

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد2

تلفن ثابت: 44890732 - 44274146

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 726
نمایش همه
علاقه مندی ها ()