بازسازی ساختمان از جمله موارد اجتناب ناپذیری است، که به مرور زمان نسبت به انجام آن باید اقدام نمود، تا بتوان با رعایت برخی نکات از قبیل تعمیر و یا تعویض سیستم های تاسیساتی ساختمان بتوان عمر مفید سازه و ضریب امنیتی آن را بالاتر برد. انواع بازسازی ساختمان به منظور مقاصد مختلف از جمله زیباسازی و تغییر طراحی داخلی ممکن است، اتفاق بیفتد، که در این صورت معماران و پیمانکاران باید با رعایت اصول دقیق بازسازی، بتوانند از سبک های مختلف طراحی نظیر سبک های مدرن، کلاسیک، مینیمال، روستیک و غیره کپی برداری نمایند و یا به صورت تلفیقی آن ها را با ایده ها و نظرات خود و مشتریانشان به کار ببرند، و یک خروجی بی نظیر و جذاب را طراحی و پیاده سازی نمایند. از مهمترین مواردی که در اجرای بازسازی سازه ها باید مورد بررسی قرار بگیرد و از اهمیت بالایی برخوردار است، قیمت بازسازی و بودجه تخصیص یافته می باشد، که در همان آغاز کار توسط کارشناسان و معماران ساختمانی مقدار تقریبی آن برآورد می شود و به اطلاع مشتریان می رسد.

در زمینه نوسازی و بازسازی ساختمان باید به صورت کاملا دقیق و جزء به جزء انتظارات خود را از بازسازی مطرح کنید، و سپس کار خود را به طراحان داخلی بسپارید، تا بر اساس ایده ها و انتظارات شما و استفاده از قوانین و مقررات مربوطه بتوانند، بهترین پلان ها و نقشه ها را برای ساختمان شما شبیه سازی کنند. نور پردازی صحیح، قرار گیری صحیح پنجره ها، نوع درب های وودی، مبلمان و سایز آن ها، هارمونی اشیاء و محیط از جمله مواردی است که در طراحی داخلی و بازسازی ساختمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

گروه معماری و طراحی هیرادانا از معتبرترین شرکت های بازسازی ساختمان با استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا می باشد، که با سالها فعالیت و سابقه در خشان موفق به کسب اعتماد و اطمینان مخاطبانش شده است. لیست پروژه های بازسازی شرکت هیرادانا در آدرس وب سایت این مرکز قابل مشاهده است.

لطفا برای آشنایی بیشتر با ما و پروژه های در دست اجرا از شرکت , از فروشگاه  ما دیدن فرمایید تا بتوانیم بهترین مشاوره دکوراسیون داخلی و خدمات ساختمانی را خدمتتان ارائه دهیم.

شماره همراه : 09125754921

 شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

تلفن ثابت: 9 - 22172068

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد2

تلفن ثابت: 44890732 - 44274146

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 723
نمایش همه
علاقه مندی ها ()