امداد خودرو هیوندا از دیگر خدمات شرکت های امداد خودرو در تهران است که با اعزام امدادگران متخصص فنی خودروهای هیوندا، خدمات رسانی امدادی را عرضه می کنند. ممکن است تا حالا مشاهده کرده باشید که خودرویی در مسیر جاده، به دلیل نقص فنی متوقف شده باشد و نیاز به تعمیرکار داشته باشد. در همین راستا شرکت های خودروسازی برای ارائه خدمات پشتیبانی و همچنین برخی از شرکت های خصوصی در زمینۀ ارائه خدمات امداد خودرو مشغول به فعالیت می باشند تا آسودگی خاطر را برای رانندگان به ارمغان آورند.

شرح خدمات امداد خودرو هیوندا

شرح خدمات امداد خودرو هیوندا شامل برطرف نمودن نقص های فنی خودروهای هیونداست که می توان در مدت زمان کوتاهی و در محل انجام داد. بررسی نقص های فنی قسمت خنک کننده خودرو، سیستم احتراق خودرو، بخش برق رسانی خودرو، تعویض لاستیک پنچر با تایر زاپاس و غیره از مواردی است که با اعزام امدادگر متخصص خودروهای هیوندا می توانند رفع مشکل نمایند.

با افزایش سطح آگاهی رانندگان نسبت به خدماتی که شرکت های امداد خودرو سیار هیوندا به مالکان خودرو ارائه می دهند، موجب شده است که اکثر رانندگان پیش از اینکه با این مشکلات فنی روبرو شوند و نیاز به پرداخت هزینه های بالا گردند، توانسته اند با ثبت درخواست خرید اشتراک امداد خودرو، از پرداخت هزینه های مازاد جلوگیری کنند.

پرداخت هزینۀ حق اشتراک امداد خودرو هیوندا در برابر خدمات فنی که در صورت وقوع حادثه، دریافت می کنند، بسیار ناچیز می باشد. ضمن آنکه این اطمینان را خواهید داشته که در هر شرایطی تنها نیستید و می توانید از خدمات فنی امداد خودرو هیوندا استفاده نمائید.

امداد خودرو آبتین به عنوان یکی از شرکت های امداد خودرو در سراسر کشور فعالیت می کند و قادر به ارائه خدمات اختصاصی امداد خودرو هیوندا به رانندگان انواع خودرو هیوندا می باشد.

ارتباط با ما

تلفن همراه:  09381269128 - 09361594124 - 09197304944

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1066
نمایش همه
علاقه مندی ها ()