امداد خودرو هیوندا از دیگر خدمات ارزشمندی است که با اعزام امدادگران متخصص و مجرب، قادر به ارائه خدمات امدادرسانی به خودروهای هیوندا انجام می شود. از آنجایی که حادثه و اتفاق خبر نمی کند، به همین دلیل دارندگان خودرو، نیاز است نسبت به این مسئله توجه داشته باشند و با خرید کارت اشتراک امداد خودرو ، دغدغۀ خاطر خود را از بین ببرند و بدین وسیله نگران خراب شدن خودرو و ماندن در جاده های درون شهری و برون شهری نخواهند بود.

أخذ کارت عضویت امداد خودرو هیوندا

أخذ کارت عضویت امداد خودرو های هیوندا را می توانید از مراکز امداد خودرو معتبر، با پرداخت حق اشتراک سالانه دریافت نمائید و بدین وسیله از مزایای سرویس امداد خودرو  بهره مند شوید. بدین ترتیب می توانید کلیه خدمات امداد خودرویی سیار را از سوی متخصصان مجرب امدادگر دریافت نمائید، که در این صورت می توان نقص های فنی خودرو را با حداقل هزینه برطرف نمائید. معمولاً شرکت های امداد خودرو، اکیپ سیاری از امدادگران خودرو را به محل حادثه اعزام می کند تا مشکلات فنی خودرو را از بین ببرند و مجدداً خودرو را راه اندازی کنند تا به مسیر خود ادامه دهد.

ارائه خدمات امداد خودرو هیوندا در تهران می باشد که البته شهرستان ها نیز می توانند، متناسب با نیاز شخصی از خدمات امداد خودرو سیار  هیوندا استفاده نمایند. در نتیجه در مدت زمان کوتاهی می توان از سرویس خدمات امداد خودرو، به صورت کاملاً تخصصی استفاده نمود. در صورت در اختیار داشتن اشتراک امداد خودرو ، می توانید یکسری خدمات مکانیکی و فنی را برای تعداد دفعات معلوم به صورت رایگان دریافت کنید وسایر خدمات امدادی را با اعمال تخفیف دریافت نمائید.

امداد خودرو آبتین با در اختیار داشتن نیروی امدادگر متخصص، قادر به ارائه سرویس خدمات رسانی امداد خودرو هیوندا به صاحبان خودرهای هیوندا در سراسر کشور می باشد.

ارتباط با ما

تلفن همراه:  09381269128 - 09361594124 - 09197304944

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1108
نمایش همه
علاقه مندی ها ()