سیستم تصفیه فاضلاب، اختصاص به بخش های سیستم فاضلاب صنعتی، شهری و بیمارستانی دارد، که بخش اعظمی از آلودگی های زیست محیطی را در سطح جهان به خود اختصاص می دهد. به همین منظور برخی از شرکت های دولتی و خصوصی با هدف رشد و توسعۀ فرهنگ حفظ محیط زیست، اقدام به ارائه خدمات سیستم تصفیه فاضلاب می نمایند.

طراحی انواع سیستم تصفیه فاضلاب

طراحی انواع سیستم تصفیه فاضلاب از جمله خدمات شرکت های مهندسی آب و فاضلاب است که به صورت تخصصی، خدمات مشاوره فنی و مهندسی، طراحی و اجرای انواع سیستم تصفیه فاضلاب را به ارگان های مختلف صنعتی و بیمارستانی ارائه می دهند. در نتیجه می توانند متناسب با نوع فعالیت خود، برای برطرف نمودن مشکلات آب و فاضلاب از پیشنهادات و طرح های تخصصی این مجموعه های خدمات عمرانی تصفیه فاضلاب استفاده نمایند.

با توجه به افزایش سازمان های دولتی و خصوصی که تولید پسماند فاضلابی بهداشتی، شهری و بیمارستانی دارند، ضرورت دارد که چنین مراکزی به انواع سیستم تصفیه فاضلاب تجهیز باشند تا با راه اندازی سیستم های تصفیه آب و یا اصلاح و نوسازی ظرفیت سیستم فاضلاب، کیفیت بهره برداری و نگهداری سیستم های تصفیه سازی فاضلاب را ارتقاء ببخشند.

توجه به بخش های آب و فاضلاب دارای اهمیت ویژه ای می باشد، چرا که ارتباط مستقیم با محیط زیست دارد و ممکن است آلودگی زیست محیطی جبران ناپذیری را برای کرۀ زمین ایجاد نماید.

مسئله طراحی و ساخت پروژه های سیستم تصفیه فاضلاب در سطح جهان مطرح می باشد و بیشتر سازمان ها، شرکت ها و مراکز درمانی به نوعی مجهز به سیستم های تصفیه آب و فاضلاب می باشند و با این کار، می توانند تا سطح قابل توجهی آب فاضلاب را تصفیه نموده و مجدداً از آنها استفاده نمایند.

شرکت باتاب صنعت اوژن با نام تجاری BSOCO، قادر به ارائه خدمات مشاوره، طراحی و ساخت انواع پروژه سیستم تصفیه فاضلاب در سطح کشور می باشد.

تماس با ما
آدرس پستی بیسوکو:

تهران، اتوبان ستاری، ابتدای خیابان پیامبر غربی، ساختمان مهستان، طبقه پنجم، واحد 20

کد پستی: 1471917511

تلفن: 44971432 _ 44971428 _ 44967934 (021)

ایمیل :

ارسال رزومه جهت همکاری: Info@bsoco.ir

ارسال نامه اداری و کاری: Service@bsoco.ir

پرسش و پاسخ: BSOCOgroup@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 803
نمایش همه
علاقه مندی ها ()