لیفتراک ماشینی بسیار قدرتمند است که در بخش حمل بار از آن استفاده می شود. لیفتراک ها با توجه به کاربرد خاصی که دارند باید مجهز به قطعات لیفتراک بسیار باکیفیت باشند تا در حین کار مشکلی پیش نیاید. برای خرید انواع قطعات لیفتراک می توانید به شرکت های فروش قطعات لیفتراک مراجعه کرده و محصولات مورد نظر را تهیه نمایید. شما می توانید خرید قطعات لیفتراک را در برند های مختلفی انجام دهید.  قطعات لیفتراک در برند های مختلفی نظیر کوماتسو، هپکو، کاترپیلار و... در بازار موجود است. شما می توانید بر اساس بودجه ای که دارید قطعات مورد نظر خود را تهیه نمایید . قطعات لیفتراک با توجه به سایز لیفتراک و مدل آن انتخاب می شود.

باری که توسط لیفتراک قابل حمل است توسط سازندگان این ماشین بر روی پلاک آن درج شده است. بنابراین شما مجاز به حمل این مقدار بار هستید.

لیفتراک صنعتی

لیفتراک هی صنعتی مجهز به فرمان می باشند. برای این که بتوانیم لیفتراک را برانیم باید آمزش های لازم را دیده باشیم. این لیفتراک ها بسیار کاربردی بوده و دارای مقاومت بالایی می باشد.

لیفتراک دیزلی

این نوع از لیفتراک ها که با استفاده از سوخت دیزل کار می کند بسیار پر سر و صدا بوده ولی قدرت بالای آن باعث شده در برخی از کارهای دشوار از این نوع لیفتراک استفاده شود و می توان در مکان های گسترده مورد استفاده قرار بگیرد.

لیفتراک برقی

این نوع از لیفتراک از قطعات لیفتراک اضافی به نام سیستم برقی بهره مند است که برای درون کارخانه ای خوب بوده و با انرژی برق کار می کند اما استفاده از این لیفتراک برای مکان های گسترده مناسب نخواهد بود زیرا باید منبع برقی داشته باشد.

شرکت پیشرو تراک با سال ها سابقه در فروش قطعات مختلف لیفتراک کوماتسو ، سهند ، میتسوبیشی ، تویوتا و غیره توانسته با خدمات دهی عالی رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

تماس با ما

آدرس :میدان قزوین ، خیابان قزوین ، نرسیده به خیابان مخصوص ، پلاک 425

تلفن : 02155401318 -  02155410717

همراه : 09122805868

فکس: 55409784-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 689
نمایش همه
علاقه مندی ها ()