امداد خودرو کیا از جمله خدمات ارزندۀ شرکت های امداد خودرو است که به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه می دهد. همانطور که می دانید بخش اعظمی از خودروهای کشور را، خودرهای کیا تشکیل می دهد و به همین منظور افرادی که از سوی سرویس امداد خودرو به محل اعزام می شود، باید دارای تخصص لازم باشد و اطلاعاتی نسبت به اجزای خودروهای کیا داشته باشند. خوشبختانه با ارائه سرویس امداد خودرو کیا ، دارندگان خودرو کیا موتورز می توانند اطمینان حاصل نمایند که خدماتی که دریافت می کنند، با دانش کافی می باشد.

شرح خدمات امداد خودرو کیا

شرح خدمات امداد خودرو کیا عبارتند از اعزام امدادگر به محل حادثه، بازدید و بررسی مشکلات فنی مرتبط با سیستم های خنک کننده، سیستم باتری خودرو، سیستم احتراق خودرو، قسمت ترمز و کلاج خودرو و مشکلاتی که در مدت زمان کوتاه می توان مرتفع نمود و موجب روشن شدن خودرو گردد، همچنین امکان حمل خودرو کیا را به نزدیک ترین تعمیرگاه یا نمایندگی را محیا می سازد.

بدین وسیله می توانید این اطمینان را داشته باشید که با دریافت خدمات امداد خودرو کیا، می توانید در نقطه از کشور و در هر زمان از 24 ساعت شبانه روز، از سرویس خدمات امداد خودرو کیا، به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید. لازم به ذکر است که با پرداخت حق اشتراک سالانه، می توانید صاحب کارت اشتراک امداد خودرو کیا شوید و بدین وسیله قسمتی از خدماتی که دریافت می کنید رایگان است و بخش دیگری از خدمات فنی به مدت نامحدود با اعمال چند درصد تخفیف به شما ارائه می شود.

با این تفاسیر با دریافت کارت امداد خودرو کیا، می توانید با حداقل هزینه، خود را ایمن به مقصد برسانید.

امداد خودرو آبتین به عنوان یکی از شرکت های خدمات رسانی امداد خودرو در سراسر ایران می باشد.  

برای ارتباط با امداد آبتین لطفاً با شماره های زیر تماس بگیرید

  09381269128

09361594124

09197304944

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1081
نمایش همه
علاقه مندی ها ()