امداد خودرو کیا یکی از جمله خدماتی است که شرکت های خودروسازی و یا شرکت های خصوصی امداد خودرو، به استفاده از تجهیزاتی که در اختیار دارند، به دارندگان خودرو کیا، خدمات رسانی می کنند. در واقع هدف سرویس خدمات امداد خودرو کیا ، ارائه خدمات امدادی فنی و مکانیکی به رانندگانی است که در مسیر مانده اند و خودرو کیا موتورز دچار آسیب و نقص فنی شده اند.

أخذ کارت عضویت امداد خودرو کیا

أخذ کارت عضویت امداد خودرو کیا از جمله خدماتی است که شرکت های امداد خودرو کیا به مالکان خودرو کیا با دریافت حق اشتراک سالانه، به آنها تحویل داده می شود. دارندگان کارت اشتراک امداد خودرو کیا به راحتی می توانند از سرویس خدمات امداد خودرو کیا به صورت رایگان و یا با اعمال چند درصد تخفیف استفاده نمایند و نیاز به پرداخت هزینه های آزاد امداد خودرو نداشته باشند.

از خدمات متعدد امداد خودرو سیار کیا می توان به اعزام امدادگر به محل حادثه، سرویس بخش های خنک کننده خودرو، سوخت رسانی، بخش کلاج و موتور، سیستم برق خودرو، تعویض تسمه ، تعویض پنچری لاستیک خودرو و همچنین حمل خودرو توسط یدک کش اشاره نمود. چنین خدمات امدادی را می توان به دارندگان خودروهای کیا ارائه نمود که امدادگر اعزام شده به محل آشنایی کامل به سیستم های مختلف انواع خودرو کیا دارند.

هزینۀ دریافت کارت اشتراک امداد خودرو کیا

هزینۀ دریافت کارت اشتراک امداد خودرو کیا ، متناسب با نوع خدمات امدادی که دریافت می کنند، ممکن است متغیر باشد. برای اطلاع از قیمت حق اشتراک سالانه امداد خودرو سیار کیا در تهران و سایر شهرستان ها، می توانید با بخش ارائه خدمات امدادی مجموعه ارتباط برقرار نمائید.

امداد خودرو آبتین از جمله شرکت های معتبر ارائه دهندۀ خدمات امداد خودرو در تهران می باشد. این مجموعه برای آسودگی خاطر مشتریان، با أخذ مبلغ ناچیز بابت حق اشتراک، کارت عضویت اشتراک امداد خودرو کیا را به دارندگان خودرو کیا ارائه می دهد.

برای ارتباط با امداد آبتین لطفاً با شماره های زیر تماس بگیرید

  09381269128

09361594124

09197304944

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1081
نمایش همه
علاقه مندی ها ()