امروزه دکوراسیون داخلی بیش از قبل مورد توجه قرار گرفته و توجه به تناسب اجزا و هماهنگی وسیله ها موجب زیبایی محیط  می شود بنابراین اگر انتخاب درست برای بخش های مختلف محیط داشته باشیم می توانیم محیطی دلنشین و جذاب داشته باشیم. کفپوش وسیله ای برای پوشاندن کف است که می توانیم با توجه به سلیقه و کاربرد آن را انتخاب کنیم. کفپوش های مختلفی مانند سرامیک، پارکت و موکت و.... وجود دارد که هر یک دارای مزایا و معایا می باشد. در این میان موکت ها توانسته اند نقش یک کفپوش خوب را برای ما ایفا کنند.  موکت از الیاف فشرده شده به ددست می آید که این الیاف می تواند طبیعی و یا مصنوعی باشد.

انواع موکت

موکت ها می توانند در طرح ها و رنگ های متنوع تولید شوند و ما با توجه به دکوراسیون داخلی خود انواع آن را خریداری کنیم. انواع موکت در ضخامت های مختلفی و همچنین در ابعاد متفاوت تولید می شوند. موکت ها را می توانید در مدل هایی با پرز های کوتاه یا بلند تهیه کنید اما انتخاب موکت ها به عوامل مهمی بستگی دارد. مثل برای خرید موکت شما علاوه بر توجه به دکوراسیون داخلی، باید به تعداد افراد محیط نیز توجه کنید مثلا برای والدین دارای کودک استفاده از موکت ها با پرز بلند و رنگ روشن مناسب نبوده زیرا تمیز کردن این کفپوش ها بسیار سخت می باشد. همچنین برای مکان های کوچک بسیار بهتر است از رنگ های سرد استفاده شود و...

خرید موکت باید از مرکزی معتبر انجام گیرد زیرا امروزه موکت های بی کیفیت در بازار بسیار زیاد بوده و این موکت ها کیفیت خوبی ندارند و گرد و خاک را به خود می گیرند و یا با گذشت زمان تغییراتی را در رنگ و کیفیت آن مشاهده می کنیم. پس با انتخاب یک مرکز معتبر فروش موکت مانند فروشگاه اینترنتی مای دکوری می توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

تماس با ما

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 639
نمایش همه
علاقه مندی ها ()