کفپوش در دکوراسیون داخلی بسیار مهم بوده و نقشی اساسی در زیبای خانه یا محیط های دیگر دارد. از مزیت های پارکت  هماهنگی آن با تمامی دکوراسیون ها می باشد، بنابراین با استفاده از پارکت می توانید یک پوش کف مناسبی داشته باشید که با استفاده از آن از هدر رفتن انرژی جلوگیری خواهید کرد . دوام و ماندگاری پارکت ها با توجه به چوب به کار رفته در آن متفاوت است. بنابراین برای خرید انواع پارکت باید به نوع چوب به کار رفته در آن دقت نمایید تا بتوانید خرید خوبی داشته باشید. پارکت ها در طرح چوب در طیف رنگی گسترده ای در بازار خرید و فروش می شود که هر شخص با توجه به سلیقه ی شخصی و دکوراسیون می تواند انواع آن را انتخاب کرد. اگر ساختمان مورد نظر شما برای نصب پارکت دارای روشنایی کمیاست می توانید از پارکت با رنگ روشن استفاده کنید بدین ترتیب بازتاب نور ایجاد شده و محیط روشن تر خواهد شد.

مزایای استفاده از پارکت

 پارکت ها نسبت به سایر کفپوش ها مانند سرامیک و سنگ  و... از مزیت های بیشتری برخوردار است زیرا این کفپوش زیبایی خاصی به محیط داده و سطحی گرم دارد. همچنین نصب پارکتبسیار ساده بوده و تعویض آن به راحتی انجام می شود اما دیگر کفپوش ها سختی زیادی در بخش نصب دارند. یکی دیگر از مزیت های پارکت ، سر نبودن سطح آن است و برای افرادی که دارای فرزند هستند می تواند انتخاب خوبی باشد زیرا در صورت افتادن بر روی پارکت امکان آسیب دیدگی بسیار کم و سطحی می باشد در صورتی که کفپوش های دیگر صدمه ی بیشتری را وارد می کنند.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری از شما دعوت می کند تا با مراجعه به سایت این مرکز محصولات را مشاهده نمایید و سفارش محصولات باکیفیت و ارزان را به راحتی ثبت نمایید.

تماس با ما

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 679
نمایش همه
علاقه مندی ها ()