امداد خودرو 

امداد خودرو از جمله خدماتی است که اکثر رانندگان حین رانندگی درون شهری و برون شهری ممکن است به آن ها احتیاج پیدا کنند. به همین منظور می توانید متناسب با هر نوع خودرویی که از آن استفاده می کنید، از شرایط سرویس امداد خودرو بهره مند شوید. معمولاً ارائه خدمات و امداد رسانی به خودرو در سراسر کشور صورت می گیرد که مبتنی به حیطۀ کاری شرکت های ارائه دهنده خدمات امداد خودرو می باشد.

مزایای امداد خودرو

مزایای امداد خودرو بسیار متعدد می باشد که به راحتی امنیت خاطر را برای تمام رانندگان به ارمغان خواهد آورد. با توجه به مشکلات متعددی که برای رانندگان حین رانندگی با خودرو با آنها مواجه می شوند، برخی از مشکلات فنی خودرو پیش می آید که راننده به تنهایی قادر به برطرف نمودن آنها نمی باشد. تنظیم موتور، تعویض تسمه (دینام، کولر، هیدرولیک و تایم)، تعمیرات فنی و مکانیکی، حمل خودرو و عملیات یدک کشی خودرو تا محل تعمیرگاه، بررسی سیتم برق خودرو و غیره از جمله مشکلاتی است که با استفاده از سرویس خدمات دهی امداد خودرو، می توان آنها را مرتفع ساخت.

دریافت چنین خدمات نقص فنی از سوی امدادگران خودرو، قابل دریافت می باشد، چنانچه با دریافت هزینه ایاب و ذهاب امدادرسان باشد. اگر مالک خودرو می باشید و از شرح خدمات سرویس امداد خودرو آگاهی ندارید، می توانید با مراکز خدمات دهی امداد خودرو تماس حاصل فرمائید و پس از بررسی شرایط خود، مناسب ترین اشتراک سالانه امداد خودرو را خریداری نمائید.

خرید اشتراک امداد خودرو سیار

خرید اشتراک امداد خودرو سیار ، برای صاحب خودرو، یک ضرورت محسوب می شود چون حادثه خبر نمی کند! به همین دلیل بهتر است با پرداخت حق اشتراک سالانه، خودرو خود را از خطرات و آسیب پر هزینه ایمن سازید.

امداد خودرو آبتین به عنوان یکی از مراکز خدمات رسانی امداد خودرو در تهران فعالیت می کند و از افراد متخصص برای اعزام امدادگر استفاده می نماید.

تماس با ما

برای ارتباط با امداد آبتین لطفاً با شماره های زیر تماس بگیرید

  09381269128

09361594124

09197304944

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1111
نمایش همه
علاقه مندی ها ()