امداد خودرو 

امداد خودرو شامل انواع خدمات فنی و مکانیکی مرتبط با خودرو می باشد که به رانندگان ارائه داده می شود. با استفاده از سرویس امداد خودرو، رانندگان می توانند در هر زمان از 24 ساعت شبانه روز و در هر منطقه ای از خدمات مفید انواع امداد خودرو بهره مند شوند. قابل ذکر است که هزینه خدمات سرویس امداد خودرو به صورت تعریف شده می باشد و مطابق با تعرفه های رسمی می باشد.

درخواست امداد خودرو

درخواست امداد خودرو، محدود به زمان و مکان خاصی نمی باشد. به همین دلیل شرکت های خدمات رسانی امداد خودرو، برای رفاه حال مشتریان، به سامانه خدمات دهی سراسر کشور در ارتباط می باشند تا بتوانند بهترین خدمات امدادی مربوطه به رانندگان ارائه دهند.

نکتۀ کلیدی که در رابطه با دریافت خدمات سرویس امداد خودرو، می توان ذکر نمود، این است که بدون کارت اشتراک نیز می توانید از خدمات چنین سازمان های خدمات دهی استفاده نمائید، با این تفاوت که مشمول هزینۀ بیشتری خواهد شد. لیکن با پرداخت حق اشتراک سالانه، می توانید به مدت یکسال از خدمات شرکت امداد خودرو مربوطه بهره مند شوید و برای تعداد دفعات معلوم، برای دریافت یکسری خدمات امداد خودرو، سرویس رایگان دریافت نمائید و برای تعداد دفعات نامحدود نیز می توانید از درصد قابل توجهی، تخفیف استفاده نمائید که بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

هزینۀ ثبت سفارش کارت امداد خودرو متناسب با کیفیت خدماتی که شما در زمان نیاز دریافت می کنید، بسیار ناچیز می باشد. بنابراین می توانید با مراجعه به پایگاه اینترنتی امداد خودرو آبتین، پس از مطالعۀ شرایط مورد نیاز، اقدام به خرید کارت امداد خودرو با شماره سریال مخصوص نمائید.  

امداد خودرو آبتین به عنوان یکی از شرکت های خصوصی است که با استخدام افراد متخصص فنی و مکانیک، در عرصۀ ارائه خدمات امداد خودرو سیار در تهران و سایر مناطق فعالیت می کند.

تماس با ما

برای ارتباط با امداد آبتین لطفاً با شماره های زیر تماس بگیرید

  09381269128

09361594124

09197304944

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1146
نمایش همه
علاقه مندی ها ()