آشنایی با سیستم های شوت زباله

 سیستم های شوت زباله ی جدید چند سالی است که در آپارتمان های مسکونی، هتل ها، بیمارستان ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد. هر چند سیستم های شوت زباله ی  قدیمی نیز وجود داشتند که دارای معایبی بودند اما سیستم های جدید فاقد معایب سیستم های قدیمی هستند و باعث رفاه حال ساکنین ساختمان ها و افزایش سطح بهداشت محل زندگی در آپارتمان ها، برج ها و مجتمع های مسکونی شده اند.

نحوه ی عملکرد سیستم های شوت زباله از نوع قدیمی بسیار ساده بود و دارای بخش هایی شامل مجرای دفع زباله، دریچه و مخزن زباله  بودند. استفاده از سیستم های قدیمی دفع زباله مشکلات و معایبی به همراه داشت که گاهی استفاده از این سیستم ها را با دشواری رو به رو می نمود. سیستم های قدیمی دفع زباله دارای مکانیزم شست و شو نبودند و تهویه ی مناسبی نداشتند و همین عامل باعث ایجاد بوی نامطلوب در فضای داخلی آپارتمان ها می شد.

امکان شست و شو در سیستم های شوت زباله جدید

در حال حاضر سیستم های شوت زباله ی جدید دارای مزایا و امکاناتی هستند که معایب سیستم های قدیمی را به خوبی برطرف می کنند. سیستم های جدید دارای مکانیزم پیچیده ای برای شست و شوی دیواره های داخلی سیستم شوت زباله هستند و به کمک نازل هایی که در هر واحد مسکونی  تعبیه شده است می توان به راحتی سیستم ها  شوتینگ را شست و شو نمود و از مواد ضد عفونی کننده برای این منظور استفاده کرد.  شست و شوی مرتب سیستم شوت زباله مانع از رشد باکتری های بیماری زا و جمع شدن حشرات موذی مثل مگس و سوسک و ... می شود. علاوه بر شست و شوی خودکار، سسیتم های دفع زباله دارای عایق صدا و سیستم تهویه ی مناسبی هستند.

برای سفارش و خرید انواع سیستم شوتینگ زباله و همچنین انواع دودکش موتورخانه با شرکت نخستین کار تماس حاصل فرمایید.

 

تماس با ما

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 713
نمایش همه
علاقه مندی ها ()