لاستیک مهمترین بخش خودرو را شامل می شود که بر روی سرعت حرکت خودرو تأثیرگذار می باشد. در کشور ایران نیز همانند دیگر کشورها، فروشگاه های متعددی به عنوان عرضه کنندۀ انواع لاستیک برند ایرانی و خارجی، مشغول به فعالیت می باشند که می توانید برای خرید لاستیک به آنها مراجعه نمائید.

خرید و فروش لاستیک

خرید و فروش لاستیک اصل توسط فروشگاه های معتبر صورت می پذیرد که هنگام خرید تابر، باید توجه داشته باشید که با کیفیت ترین تایر را  خریداری نمائید که دارای طول عمر کافی و کیفیت عالی باشند. متناسب با تنوع خودرو موجود در بازار، انواع لاستیک سواری، لاستیک های شاسی بلند، انواع لاستیک ماشین آلاات سنگین، لاستیک های ماشین آلات کشاورزی و غیره عرضه می شوند. در نتیجه متناسب با نوع مدل، برند و شرایط آب و هوایی، مناسب ترین لاستیک با قیمت ارزان را خریداری نمائید.

هنگام خرید تایر خودرو، نیاز است که لاستیک را متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه و محلی که قرار است خودرو مورد استفاده قرار گرفته شود، خریداری نمائید تا سازگاری لازم داشته باشد. این مسئله برای خرید لاستیک مسابقه حائز اهمیت می باشد و به طور مستقیم بر روی سرعت خودرو تأثیر گذار است. خوشبختانه برخی از مشخصات فنی تولید لاستیک، بر روی تایرها حکاکی می شود که به خریدار کمک می کند تا بهترین لاستیک را متناسب با نوع خودرو خریداری نمایند.

قیمت خرید لاستیک

قیمت خرید لاستیک به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که می توان به مدل خودرو و مشخصات ساخت تایر و همچنین میزان کیفیت تایر اشاره نمود. در نتیجه متناسب با نوع خودرو، می توانید بهترین لاستیک اصل برند خارجی و ایرانی را با قیمت ارزان خریداری نمائید.

مجموعه بازرگانی میر جعفری با سال ها فعالیت تخصصی در حوزۀ فروش انواع تایر در تهران  مشغول به کار می باشد و در حال حاضر امکان فروش لاستیک را به شهرستان ها نیز فراهم نموده است.

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1164
نمایش همه
علاقه مندی ها ()