برش لیزر برای ساخت انواع محصولات فلزی یک نیاز محسوب می شود و صنعت ایران با استفاده از دستگاه های برش لیزر فلزات هوشمند می تواند محصولات متعددی را با کیفیت عالی تولید نمایند. عملیات برش کاری فلزات به وسیلۀ دست بسیار دشوار و زمان بر می باشد ولی با استفاده از ماشین آلات برش لیزر فلزات می توان در مدت زمان کوتاهی، حجم وسیعی از ورق های فلزات را مطابق با یک طرح کلی به طور منظم برش داد و در زمان و هزینه های بسیار صرفه جویی نمود.

خدمات انواع برش لیزر

خدمات انواع برش لیزر را می توانید از شرکت های ارائه دهندۀ خدمات برش لیزر فلزات دریافت نمائید و مطابق با نیاز مجموعه، طرح های مختلف برش قطعات فلزی انجام شود. نحوۀ عملیات برش کاری بسیار متعدد می باشد که می توان به برشکاری فلزات به وسیلۀ براده، حرارت و نور اشاره نمود که با نام های فرزکاری، تراشکاری، رزوه زنی، سنگ زنی، سمباده زنی، برش فلزات با لیزر، هواگاز، پلاسما و واترجت شناخته می شوند و کاربردهای متنوعی را شامل می شود.

برشکاری لیزر از جدیدترین روش های برش فلزات می باشد که با اشعۀ لیزر می توان برش های مختلفی را بر روی ورقه های فلزات مختلف چون آهن، استیل، آلومینیوم، مس، برنج، فلزات آلیاژی، سیکا و غیره اجرا نمود. در نتیجه به راحتی می توان در مدت زمان کوتاهی، قطعات فولادی یک طرح، هم قطر و حکاکی شده را آماده نمود و سرعت اجرای عملیات ساخت و ساز را ارتقاء بخشید.

لازم به ذکر است که هزینۀ اجرای برش لیزر به نوع فلز، عمق و طرح برش بستگی دارد و هزینۀ مشخصی را نمی توان ذکر نمود. برای اطلاع کامل، می توانید با کارشناسان بخش برش لیزر تماس بگیرید.

برش لیزر نیک با سال ها فعالیت تخصصی در حوزۀ ارائه خدمات انواع برش لیزر فلزات ، قادر به مشاوره و ارائه خدمات با کیفیت عالی می باشد.

تماس با برش لیزر نیک

آدرس: کرج، منطقه صنعتی صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1131
نمایش همه
علاقه مندی ها ()