لیفتراک ماشینی برای حمل بار است که به دلیل کارایی بالای آن می توان در مکان هایی که حمل کالا را داریم از آن استفاده کنیم. لیفتراک می تواند کالا ها را با سرعت بالایی جابجا کند. در مکان هایی مانند کارگاه ها، کارخانه ها، انبار ها و... ب وسیله ی لیفتراک می توان کالا ها را جابجا نمود. لوازم یدکی لیفتراک بسیار بادوام بوده و دارای استحکام بالایی است. از لوازم یدکی لیفتراک می توان دکل، شاخک ها، موتور، چرخ ها و کابین راننده و .... را نام برد. هر لیفتراک با توجه به مقاومت لوازم یدکی لیفتراک استفاده شده در آن میزان بارگیری مشخصی دارد که شرکت سازنده این میزان را بر روی لیفتراک درج می کند. بنابراین بارگیری بیش از حد بر روی لیفتراک می تواند به آن صدمه وارد کند. کار با لیفتراک شامل تخصص هایی است که فرد رانندهباید داشته باشد زیرا استفاده ی نادرست از آن می توان باعث بروز صدمه به راننده و افراد شود.

قیمت لوازم یدکی لیفتراک

قیمت لوازم یدکی لیفتراک در شرکت ها ی ارائه دهنده این محصولات، متفاوت بوده و با توجه به کیفیت و برند و انواع آن تعیین می گردد. برند های معتبر در بخش تولید لوازم یدکی لیفتراک دارای قیمت های بالاتری برای محصولات خود هستند زیرا این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار بوده و توانسته اند رضایت مشتریان را به خودشان جلب نمایند.

کار با لیفتراک همان طور که گفته شد لازم به داشنستن نکات و دیدن آموزش های لازم است. زمانی که رانده لیفتراک را هدایت می کند به دلیل قرارگیری بار در جلوی کابین در برخی موارد دید مقابل کامل بسته می شود و به همین دلیل اننده باید به سمت عقب لیفتراک را هدایت نماید.برای خرید و فروش لوازم یدکی لیفتراک کاترپیلار  به سایت مراجعه نمایید. 

شرکت پارت یدک راهسازی از شرکت های معتبر پخش لوازم یدکی لیفتراک در برند های مختلف می باشد.

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 579
نمایش همه
علاقه مندی ها ()