ماشین های راهسازی در انواع مختلفی وجود دارند که هر کدام برای بخش های مختلف عمران یمورد استفاده قرار می گیرد . یی از ماشین های راهسازی که در اکثر پروژه های عمرانی مشاهده می شود بیل مکانیکی است. بیل مکانیکی به دلیل کاربردی بودن آن مورد توجه افراد برای فعالیت های ساخت و ساز قرار گرفته است. انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی به کار رفته در این ماشین بسیار قدرتمند بوده و کارایی های مختلفی دارند. برای اطلاع از فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی به سایت مراجعه نمایید.

اجزای تشکیل دهنده بیل مکانیکی

بیل مکانیکی دارای اجزای مختلفی است که با در کنار هم قرار گرفتن آن ها ، بیل مکانیکی را تبدیل به یک ماشین کاربردی نموده است. از انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی می توان به باکت، بوم و استیک اشاره کرد که این لوازم یدکی بیل مکانیکی در بخش جلویی این ماشین قرار گرفته است. یکی از لوازم یدکی مهم بیل مکانیکی کابین راننده است که موتور و وزنه تعادل با آن مرتبط می باشد. بخش حرکتی نیز شامل لاستیک ها می شود که در دو مدل لاستیکی و زنجیری می باشد.

لوازم یدکی بیل مکانیکی طوری طراحی شده که می توان با آن عملیات خاک برداری و گود برداری را انجام دااد همچنین با استفاده از بیل می توان مصالح را جابجا نمود. با تعویض لوازم یدکی بیل مکانیکی می توان بیل مکانیکی را به یک ماشین برای تخریب های سازه ها و مصالح مقاوم تبدیل کرد. لوازم یدکی بیل مکانیکی در برند ها و سایز های مختلف با کیفیت های متفاوت در بازار یافت می شود.برای خرید و فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی کاترپیلار  به سایت مراجعه نمایید. 

انواع بیل مکانیکی از نظر ساختار لوازم یدکی بیل مکانیکی

بیل مکانیکی در دسته بندی های مختلف قرار دارد که شامل بیل مکانیکی با موتور ثابت و بیل مکانیکی با موتور چرخان و بیل مکانیکی پشت کامیونی و بیل مکانیکی پشت تراکتوری می باشد.

شرکت پارت یدک راهسازی از نمایندگی های اصلی برند های معروف قطعات ماشین آلات راهسازی می باشد.

 تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 563
نمایش همه
علاقه مندی ها ()