برای تولید و پخش لباس بچه گانه بایستی به سن کودکان و طبقه بندی لباس ها بر اساس سن آنها دقت کرد. لباس ها به منظور پوششی برای نگهداری از بدن کودکان در مقابل سرما و گرما تولید می شوند. بنابراین کودکان باید در هر فصل پوشاک مخصوص به آن فصل را استفاده کنند. همچنین لباس ها باید طوری باشند تا کودک را در بدن کودک جلوه زیبایی داشته باشند و او را جذاب تر کنند.

بنابراین در کارگاه ها و تولیدی ها برای پخش لباس بچه گانه باکیفیت ، طبقه بندی خاصی را بر اساس سن کودکان انجام می دهند و برای هر کودک با توجه به سن او لباس طراحی می شود. این گروه بندی سنی عبارت است از؛ نوزادان، کودکان و نوجوانان.

نوزادان؛ یکی از حساس ترین گروه های سنی در کودکان، دوران نوزادی آنها است. دوران نوزادی شامل دوران کمتر دو سالگی کودک است و به دلیل محکم نبودن گردن نوزاد، باید در انتخاب لباس مناسب برای آن دقت کرد. یقه لباس نوزاد بایستی حتما دارای دکمه باشد تا لباس به راحتی از بدن خارج و به آن وارد شود. همچنین جنس لباس بایستی سبک و لطیف بوده و ضخامت آن مطابق با فصل انتخاب شود.

علاوه بر این جنس پارچه لباس از الیاف طبیعی و ارگانیک بوده و در بدن نوزاد حساسیت ایجاد نکند. طراحی این نوع لباس نیز باید طوری باشد که به راحتی بتوان پوشک نوزاد را تعویض کرد.

کودکان؛ بچه های دو تا هشت سال در این گروه قرار می گیرند. این دوره مرحله رشد کودک است و جنب و جوش و فعالیت در این دوره بیشتر از سایر دوره هاست. بنابراین جنس لباس کودک بایستی مقاوم باشد.برای اطلاع از قیمت لباس پسر بچه به سایت مراجعه نمایید.

نوجوانان؛ این دوره مرحله خارج شدن از دوره کودکی و از سن هشت تا حدود 12 سالگی را شامل می شود. رشد کودک در این دوره بیشتر روی قد او مشهود است و بهتر است اندازه لباس او را با توجه به قد او انتخاب کرد.

به طور کلی لباس های بچه گانه در دو دوره آخر، باید از پنبه و یا کتان بوده و طوری باشد که کودک در آن احساس راحتی داشته باشد. علاوه بر این لباس های ورزشی برای کودکان باید از الیاف های طبیعی باشد تا در هنگام ورزش که بدن آنها عرق می کند، لباس دارای تهویه مناسب و سبک باشد.

آدرس کارگاه: تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول پلاک ۴۵۲ طبقه دوم واحد ۵   تولیدی ایران نوین

ایمیل: Gmail.irannovinposhak@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۲۱۸۴۸

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 697
نمایش همه
علاقه مندی ها ()