کفسازی سوله در چندین مرحله متفاوت و به منظور افزایش مقاومت کف در برابر قرار گرفتن دستگاه های سنگین و تردد بالای ماشین آلات باربری نظیر لیفتراک و جک پالت انجام می شود، و کیفیت اجرای آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. پس از بتن ریزی، معمولا برای افزایش دوام کف و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری از کفپوش های صنعتی و دلخواه استفاده می شود، که کیفیت اجرا و دوام  آن ها به عیار و خلوص بتنی که در کفسازی سوله به کار رفته است باز می گردد، این کفپوش های پلیمری را می توان در دسته های اپوکسی، بتن سخت و پلی یورتان قرار  داد، که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند و هزینه کفسازی سوله در هر کدام از آن ها متفاوت می باشد.

 امروزه کفسازی به صورت کاملا مکانیزه و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات گوناگون نظیر دستگاه های لیزری، مجیک و ماله پروانه ای انجام می گیرد، که در مراحل مختلف بتن ریزی و کفسازی کاربرد دارند، و سبب افزایش سرعت اجرایی پروژه های کفسازی سوله، محوسطه، پارکینگ، پیاده رو ها و غیره شده اند، و هزینه های کفسازی را به حداقل رسانده اند. از مهمترین مزایای استفاده از روش مکانیزه در کفسازی سوله می توان به کاهش هزینه های جانبی، ناشی از تعمیر و نگهداری، نفوذناپذیری بالا وافزایش مقاومت سایشی در برابر فرسایش بتن اشاره کرد.  قیمت اجرای کفسازی سوله بر اساس مساحت پروژه، فاصله ی آن تا کارخانه،  تعداد ساعات کاری و متریال مصرفی نرخ گذاری و تعیین می شود، که معمولا نسبت به دیگر روش های اجرایی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

شرکت پارس الیس از مراکز اجرای کفسازی با قیمت مناسب  با بالاترین کیفیت می باشد، که با استفاده از کادری حرفه ای و مجرب و استفاده از به روز ترین ماشین آلات بتن ریزی، کفسازی سوله را با مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد.

 آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 645
نمایش همه
علاقه مندی ها ()