کفسازی پارکینیگ از جمله کارهایی زیربنایی و بسیار حساس در مراحل اجرایی ساختمان ها و انواع سازه ها می باشد، پارکینگ به دلیل حجم بالای ورودی و خروجی و تردد بالای انواع ماشین آلات در وزت های مختلف باید از نیر زیرسازی و بنای سازه مقاومت بسیار بالایی داشته باشد. معمولا برای کفسازی اصولی پارکینگ از روش های بتن ریزی استفاده می شود، زیرا بتن برحسب نوع ساختارش در گروه سخت ترین مصالح ساختمانی قرار می گیرد، که در برابر فشار و خمش مقاومت بسیار بالایی دارد، و از این رو برای کفسازی محوطه، سوله، پیاده رو ها، پارکینگ، استخر و غیره از این طریق عمل می کنند. تراز بندی پارکینگ یکی از مهمترین اصول در طراحی این سازه می باشد، که با استفاده از دستگاه لیزری این امر با دقت بسیار بالا انجام می شود، و بعد از آن به ترتیب نوبت به مراحل مگرریزی، پخش بتن با استفاده از دستگاه مجیک و پرداخت کاری با استفاده از ماله برقی پروانه ای می رسد، تمامی مراحل فوق به روش کاملا مکانیزه انجام می شوند، که سبب شده سرعت اجرایی کفسازی نسبت به دیگر روش ها بالاتر رود، و به موازات آن قیمت کفسازی پارکینگ نیز کاهش پیدا کند.

دقت در میزان عیار بتن مخلوطی تا پایان پروژه، پرداخت کاری مناسب و ایده آل با استفاده از دستگاه ماله برقی، آب پاشی مداوم و نگهداری از پوشش بتنی در برابر تخریب و آلودگی از جمله نکاتی هستند که در هنگام اجرای کفسازی پارکینگ باید مورد توجه قرار داد، تا یک خروجی صاف و صیقلی را به دست آورد. قیمت اجرای کفسازی پارکینگ بر حسب مساحت پروژه، تعداد طبقات آن، روش بتن ریزی و فاصله زمانی پروژه تا کارخانه محاسبه می شود، که نسبت به سایر روش ها بسیار ارزان تر و اقتصادی تر می باشد.

شرکت معتبر پارس الیس از معتبرترین مراکز خدمات کفسازی پارکینگ با مناسب ترین قیمت می باشد، که در طی سالها فعالیت مستمر و درخشان خود توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را کسب نماید.

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 655
نمایش همه
علاقه مندی ها ()