رعایت اصول و ضوابط بهداشتی در برخی مشاغل نظیر مراکز درمانی، آزمایشگاه ها و صنایع غذایی و دارویی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، که یکی از مهمترین آن استفاده از کفپوش بهداشتی و استاندارد می باشد، که مانع رشد و تکثیر  باکتری ها و گرد و غبار می شود، و پروتکل های بهداشتی را در بالاترین سطح خود به اجرا می رساند. این کفپوش ها معمولا بر اساس فراورده های پلیمری تولید می شوند و عنصر اصلی آن را ترکیبات رزینی و سخت کننده ها تشکیل می دهد، که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و در برابر ضربه، خراش و ساییدگی دوام یالایی دارند. از با کیفیت ترین و محبوب ترین نوع کفپوش بهداشتی می توان به کفپوش های اپوکسی و پلی یورتان اشاره کرد، که داری خواص بسیار بالای آنتی باکتریالی هستند، و شرایط نفوذ آلودگی و گردو غبار را از بین می برند، و می توان گفت در تمامی مراکز پزشکی و دمانی مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت کفپوش بهداشتی نیز با توجه به کیفیت و نوع آن متغییر است، اما با توجه به کیفیتی و دوامی که دارند بسیار مناسب است و توجیح اقتصادی خوبی نیز برای کارفرمایان و پیمانکاران دارد.برای سفارش کفپوش بهداشتی به سایت مراجعه کنید. 

سطح یکپارچه و بدون جای درز و فرج، مقاومت بالا در برابر پوسیدگی و پارگی، مقاوم در برابر حلال ها و مواد ضد عفونی، دارای ایمنی بالا و قابلیت ضد لغزندگی، سهولت شست و شو و نظافت و قیمت بسیار مناسب از مهمترین مزایای استفاده از انواع کفپوش بهداشتی می باشد، این کفپوش ها کاملا منطبق با قوانین GMP می باشند، و به دلیل قابلیت های فوق برای استفاده در صنایع بهداشتی و دارویی ایده آل می باشند.برای  نصب کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال به سایت مراجعه نمایید. 

شرکت پارس الیس از پیشگامان اجرای کفپوش های صنعتی و پلیمری با ارزان ترین قیمت و با لاترین درجه کیفی می باشد، این مرکز معتبر با استفاده از نیروی انسانی متخصص و مجرب و استفاده از مدرن ترین تجهیزات بتن ریزی انواع کفپوش بهداشتی را بهبهترین شکل ممکن انجام می دهد.

 آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 639
نمایش همه
علاقه مندی ها ()