خرید لاستیک را می توان در شمار برنامه های سالانه مالکان خودرو قرار داد، زیرا اهمیت و مصرفی بودن این قطعات در سیستم انتقال قدرت خودرو انکار ناپذیر می باشد، که در صورت خرابی و فرسایش آن ها حرکت و کنترل خودرو ها به شدت دچار مشکل می شود، و ممکن است پیامد های زیانباری را به همراه داشته باشد. از مهمترین مشخصات لاستیک های مناسب می توان به نرمی،کار کرد مناسب، چسبندگی بهتر و وزن کمتر اشاره کرد، که سبب کنترل ساده تر خودرو و سواری بهتر می شود. از دیگر مزایای استفاده از تایر های مناسب و سالم می توان به کاهش هزینه های سوخت و افزایش بهره وری سیستم تعلیق اشاره کرد، زیرا استفاده از تایر های بی کیفیت و تقلبی به مرور به دیگر  قطعات خودرو نیز صدمه می زند، و هزینه های بیشتری برای تعمیر و نگهداری به مالکان خودرو تحمیل می کند. کمپانی های بسیار زیادی در صنعت تایر سازی در حال فعالیت هستند که از لحاظ استاندارد های جهانی، کیفیت قطعات و دوام دربالاترین کلاس های جهانی قرار گرفته اند، که البته این برند سازی در تعیین قیمت لاستیک نیز تاثیر بسیار زیادی داشته است.

 میشلن، پیرلی، بریجسون، دانلوپ، هانکوک، فالکن و غیره از معتبر ترین برندهای جهانی می باشند، که متقاضیان بسیاری دارند، و به دلیل تقاضای بالای خرید لاستیک در این برندها، دفاتر فروش آن ها هم در سراسر دنیا تاسیس شده است، تا با مناسب ترین قیمت انواع تایر را به دست متقاضیان برساند، و تعهدات شرکتی را نیز در مورد آن ها به انجام برساند. از مهمترین مشخصات تمایز تایر ها از یکدیگر می توان به می توان به پهنای تایر، اندازه فاق و رینگ اشاره کرد، که البته این مشخصات به همراه دیگر خصوصیات فیزیکی و ابعادی تایر ها به روی آن ها هک شده است.

از معتبرترین مراکز فروش آنلاین انواع لاستیک سواری و ... می توان به نمایندگی دیجی تایر اشاره کرد، که سالهاست با عرضه انواع تایر های باکیفیت در برند های مطرح داخلی و خارجی به خریداران این محصولات خدمات می دهد.

تماس با بازرگانی میر جعفری

آدرس: خيابان شريعتي- پايين تر از پل رومي- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفري

موبايل خدمات پشتيباني : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

كدپستي: ١٩٣٣٧١٣٥١٤

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1223
نمایش همه
علاقه مندی ها ()