کفپوش اپوکسی

 استفاده از کفپوش هایی که در عین زیبایی محیط از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشند و در برابر برخورد اجسام سنگین، رطوبت و تردد بالای افراد و یا ماشن های صنعتی کوچک آسیب نبینند، از مهمترین دغدغه هایی بود که با ورود انواع کفپوش اپوکسی به صنعت کفسازی خاتمه پیدا کرد. این کفپوش ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستن و به دلیل اینکه با استفاده از ترکیبات پلیمری نظیر رزین ها و سفت کننده ها تولید می شوند، به کفپوش های پلیمری و رزینی نیز معروف هستند. ضخامت کفپوش های اپوکسی معمولا در حدود حداقل 2 میلیمتر می باشد، که با این ضخامت نسبتا کم به خوبی در برابر شرایط محیطی و صنعتی نامساعد مقاومت می کند.  از مهمترین دلایل محبوبیت این کفپوش ها می توان به هزینه های پایین تعمیر و نگهداری، ظاهر مدرن ،مقاومت حرارتی بالا،افزایش ایمنی محیط های صنعتی، ضد آب بودن و خاصیت آنتی باکتریالی آن اشاره کرد، که همراه با قیمت بسیار مناسب کفپوش اپوکسی سبب محبوبیت این نوع از محصولات پلیمری در بین مردم شده است.

انواع کفپوش اپوکسی که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد را می توان در گروه های کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال، خود تراز، ضد اسید، آنتی الکترو استاتیک، صنعتی و پارکینگی اشاره کرد، که نوع و میزان متریال و کفسازی آن ها با یکدیگر متفاوت است، و  قیمت اجرای کفپوش اپوکسی نیز با توجه به موارد فوق محاسبه و تعیین می شود، که در مجموع می توان این کفپوش ها را از مقرون به صرفه ترین و بادوام ترین نوع کفپوش های پلیمری قلمداد نمود. انواع کفپوش اپوکسی را می توان بر روی تمامی سطوح صاف و هم سطح از جمله سنگ های قدیمی، موازیک و چوب به سادگی اجرا نمود.

از مجرب ترین شرکت های خدماتی اجرای کفپوش اپوکسی می توان به مرکز خدماتی پارس الیس اشاره کرد که سالهاست به صورت حرفه ای بر روی انواع کف سازی، پوشش های پلیمری ، بتن سخت و غیره فعالیت می کند و دارای تعداد زیادی پروژه فعال می باشد.

تماس با ما

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89

تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com        pars.elisco@gmail.com                                    

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1149
نمایش همه
علاقه مندی ها ()